User-agent: GPTBot Disallow: /

מה זה WISH?

וויש בעצם זה ראשי תיבות, של עורך דין סטנטון אנטרפרייז. לאחרונה זה שונה גם לשם שנקרא ההבר.

אבל האמת בפשטות לא משנה איך קוראים לזה. זה שיטות עבודה של רון.

האברד פיתח לארגוני סיינטולוגיה יצא שזה עבד ממש ממש טוב. עבור אנשים יתחילו להשתמש בזה לעסקים, ואז בעצם רון האברד החליט להפריד את זה. לקרוא לזה משהו שהוא חילוני כי בעולם פנטזיה מוגדרת כדת, ולכן הוא הגדיר את זה כפעילות עסקית נפרדת שפשוט אפשר לקבל שם כלים עסקיים הוציא אינציקלופדיה של איזה אחד עשר כרכים שנים עשר אלף עמודים ידע ניהולי פרופר, שנכון שבמקורו, נגזר מניהול ארגוני אנתולוגיה ומה שהוא כתב עבורם.

אבל הוא רלוונטי כמעט לכל עסק ולכל פעילות בארץ עובדים בזה מלא מלא ארגונים בעולם, ולכן לקחתי בעצם גם את השיטות האלה. מתי אותם בעסק שלי קשה אז היה לי בעצם חברת שליחויות. זה עבד ממש ממש טוב. כשפתחתי חברה לייעוץ עסקי כמובן השתמשתי באותם כלים שעבדו כי אם זה עובד אז למה לא?

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

מה זה WISH
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות