User-agent: GPTBot Disallow: /

כולנו באותה סירה – אלעד הדר – הרחבת העסק

"כולנו חלק מאותה סירה", כך אמר "אילון מאסק" בתשובה לשאלה של אחד המראיינים בתוכנית מאוד פופולרית בארצות הברית, כשהוא נשאל "תגיד אילון, איך יכול להיות ששמענו לאחרונה ששחררת את רוב הפטנטים של טסלה לציבור?" כן, שמעתם נכון, טסלה, אחת החברותרכבים חשמליים שעשו מהפכה בכל העולם, היו רכבים חשמליים ראשונים ויש עכשיו המון חברות שמתחרות בטסלה ובמקום להכריש פטנטים להגן עליהם ולייצר עוד פטנטים, אילון מסק, הלך ושחרר חלק ניכר מאוד מהפטנטים של טסלה לציבור. כששאלו אותו למה? הוא אמר "תראה, הכוכב הזה הוא כמו סירה וכולנו פה ביחד על אותה סירה ואם אנחנו לא נעשה משהו כדי לתקן את המצב אז לדורות הממשיכים שלנו כבר לא תהיה סירה.

יש בה כבר היום הרבה מאוד חורים. איך אומרים ולבד אני לא יכול לעשות את זה, אז אני מעדיף לשחרר את הפטנטים לציבור כדי שעוד אנשים יעשו את הדרך שבה אני עשיתי". לא סתם הבן אדם הזה הוא בן אדם גדול שממשלת ארצות הברית נעזרת בו כרגע כדי לפתח מנוע רקטי שינוע בתשעים ותשע אחוז ממהירות האור מטיסים איתו טילים לירח ובחזרה עם ה"פאלקונים" שלו והבן אדם עשה פשוט דברים גדולים.

אני חולק איתכם את החלק הזה, איזה לב איזה גדולה יש לבן אדם? הוא לא מנסה רק לעשות למען עצמו, הוא עושה למען האחר. ואני אגלה לכם סוד כשאני התחלתי לעשות למען האחר, אם זה בפעילויות חברתיות, אם זה בדברים התנדבותיים. אחד הדברים שגדלו באופן מיידי זה אני בעצמי.

ככה זה כשאתה עוזר למישהו אחר וכשאתה מעצים מישהו אחר מה שקורה זה שאוטומטית גם אתה גדל בעצמך. המסר שלי אליכם זה שבמקום לחשוב רגע איזה רכב הבא אתם קונים או באיזה דירה אתם משקיעים, משקיעים או איך אתם מייצרים לעצמכם איזה שהיא הכנסה פסיבית. או מה אתם יכולים לעשות כדי להכניס קצת יותר כסף? או כל הדברים האלה שאתם עושים לעצמכם ולביתכם? בואו רגע נעצור ונחשוב שניה, כל אחד לעצמו. מה הוא יכול לעשות למען האחר למען העיר שלו, למען המדינה שלו, למען הפלנטה שלו.

זה ממש לא משנה לי, אבל בואו רגע, נפתח שניה את הצוהר הזה. וכן, אנחנו לא צריכים לחכות להיות אילון מאסק כדי לעשות למען האחר, אתם יכולים לעשות למען האחר. לא בהשקעה של זמן לחפש משהו להתנדב בו, שרק מצריך זמן. זה הכל לפנות ואם אין לכם הרבה זמן, תחפשו משהו שאתם יכולים לעשות מהבית מצידי, שיחות התרמה, לא יודע למה למנות אוכל לנזקקים, לתרום שעה ביום, ואם כל אחד מאיתנו היה לוקח על עצמו משימה שלתרום שעה ביום, שעה בשבוע, שעה בחודש למען האחר. תחשבו איזה עולם מדהים היה פה.

אלעד הדר – יועץ עסקי

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות