בכדי להתחיל להבין איך ליצור פרסום מוצלח, צריך להבין את היסודות שנמצאים מאחוריו. נתון עקרי שרוב בעלי העסקים אינם מכירים הוא שאדם ייתיחס למסר שמדבר אל הרגש שלו ולא אל מסר שמכוון להיגיון שלו, אנשים קונים מהבטן ולא מהראש!
לכן חשוב לגלות מה הוא אותו גורם שיצור ללקוח את אותה תחושה בבטן, התחושה שתניע אותו להתעניין ולרצות להמשיך לקרוא את המסר הפרסומי שלכם ולבסוף גם לרכוש את המוצר או השירות. אותו מסר שיגרום ללקוח הפוטנציאלי שלכם את התחושה הרצויה בבטן נקרא בשפה המקצועית “כפתור”, מאחר והוא יוצר תגובה רגשית ברגע שלוחצים עליו. אם תנסו לשאול אדם מה הוא אותו “כפתור” הוא מעולם לא יוכל לאמר לכם מה “הכפתור” שיניע אותו לרכוש מוצר או שירות.
מאחר ואם תשאלו אותו הוא פשוט יענה מההיגיון. הרי הבנו שאנשים קונים מהרגש ולא מההיגיון ובכן, בדיוק מסיבה זו WISE פיתחה טכנולוגיה יחודית שמייצרת פרסומת מוצלחת ומדוייקת בכל פעם מחדש, טכנולוגיה זו מכונה “סקר טונים וכפתורים”.