User-agent: GPTBot Disallow: /

איך הכרת את סיינטולוגיה

אז האמת שנחשפתי לראשונה, לסיינטולוגיה הייתה דרך ווייש. וויש, זה בעצם גוף עסקי, כזה, שנותן יעוץ על בסיס הכלים של רון האברד, ולמעשה בערך בשנת אלפיים כשעברתי לתל אביב, העסק שלי היה ממש בקשיים, צ'קים, חוזרים וכאלה יאלה, יועץ עסקי הראה לי שיטה מדהימה לניהול ופשוט ראיתי שיש בה הרבה מאד הגיון. 

לקחתי את השירותים שלו ואין מה להגיד, העסק שלי פשוט עלה פי שש ובמהלך הזמן ככה השתמשתי בכלים ולא היה שום אוריינטציה. ידעתי שזה כאילו חומרים של רון האברד, אבל לא היה לי מושג ואף פעם לא ניסו להגיד לי תבוא, תעשה קורסים ובאותו זמן משהו שלא יודעים עליי זה שכמעט עמדתי להתחתן אבל היה לי הרבה מאוד ספקות והרגשתי שאני לא שלם עם עצמי. 

אז הוא אומר לי אתה יודע שיש קורסים שעושים בארגון תיאולוגיה שיכולים לעזור לך לקבל החלטה. והאמת שלחתי ועשיתי קורס ראשון וזה ממש עזר לי בחיים. 

בסוף לא התחתנתי עם אותה בחורה ואני שמח שבסוף זה ההחלטה שקיבלתי, וככה בעצם נחשפתי לקורס. אם זה עשה לי טוב. עשיתי עוד קורס שיפור של תקשורת בין אישית, שיפור של השתלמות האישיות. פשוט עשיתי כל מיני קורסים בהתפתחות אישית. ככה בעצם הכרתי את סנטולוגיה.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

איך הכרת את סיינטולוגיה
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות