User-agent: GPTBot Disallow: /

איך להשתמש במשובים בצורה הכי טובה לעובדים שלכם

איך להשתמש במשובים בצורה הכי טובה לעובדים שלכם
יש כלי מדהים שאנחנו יכולים להשתמש בו כבעלי העסקים כדי למקסם את הפוטנציאל של המכירות שלנו ושל נציגי המכירות שלנו.
הוא נקרא בעצם משובים או סימולציות, מכירות זה כמו שריר אני צריכה כל הזמן לשפר אותם.
אני לא יכולה פשוט לכתוב תסריט שיחה להכשיר את האנשי מכירות שלי ולזרוק אותם למים שימכרו ורק למדוד את הסטטיסטיקות.
גם אם הסטטיסטיקות מבחינתי הם גבוהות אני רוצה שכל הזמן הם ישתפרו ולכן מה שאני עושה כאן זה בעצם אני מאזינה לשיחות שלהם אני קוראת להם אליי למשובים אני עושה סימולציות בין הנציגים.
הטיפ שלי באמת אליכם כדי לעשות את זה בצורה שהיא טובה ושבאמת למקסם את הפוטנציאל שלכם תניב לכם באמת כמה שיותר רווחים ותוצרים מהפעולה הזאת ולפעמים גם ולא תגרום נזק זה ככה ,לפעמים משובים יכולים להתפרש כביקורת רק ביקורת שהיא לא טובה וגם סוגר את האיש מכירות ולכן חשוב שנעשה את זה בצורה שהיא טובה ותקינה.
אז משובים באמת אני ממליצה לעשות אם קראתי לנציג זה קודם לפתוח בדברים שהם חיוביים זאת אומרת שבהתחלה אני אשמיע לו שיחה שהיא טובה אני אהיה ללטף אותו יותר אני אגיד לו כמה הוא טוב ומה שהוא עשה אני אחזק אותו.
אני רוצה שהוא יהיה פתוח לשמוע את מה שאני אומרת
ולכן אני אתחיל הדבר החיובי לאחר מכן אני אשמיע לו שיחה שהיא לא טובה ואני לא ידבר בכלל אני פשוט אשאל אותו מה הציון שהיית נותן לך על השיחה הזאת?
לצורך העניין הנציג אמר לי "הייתי נותן לציון הזה חמש", אוקיי מעולה למה נתת לעצמך חמש? חמש נקודות בזכות מה מהם הדברים החיוביים שצברו את הנקודות האלה? אני רוצה שהוא לבד להגיד מה דברים טובים שהוא עשה, הצגתי את עצמי בצורה טובה אספתי את החברה עשיתי מקרב אני רוצה לדעת שהוא מזהה את הדברים הטובים בשיחה.
לאחר מכן אני אשאל אותו שימו לב עד כאן אני לא מדברת ולא מתקנת אותו מה שאני עושה כאן אני שואלת אותו ועל מה הורדת לעצמך חמש נקודות? כאן אני רוצה בעצם לזהות אם הוא יודע שהוא שגאה, אם הוא יודע מה הוא עשה לא בסדר.
יש לי פה הבדל בין נציג מכירות שאומר פה פיקששתי לבין אחד שאומר זה נראה לי בסדר. הלמידה שלי והטיפול באותו נציג היא תהיה שונה.
בעלי העסקים לפעמים נופלים הם שומעים הקלטה של שיחה וכל שנייה עוצרים את ההקלטה ואומרים היית פה צריך לעשות ככה וככה.
הלמידה היא מאוד מלחיצה הנציג סוגר את עצמו, וכשהנציג בעצמו שמע את כל השיחה וענה בעצמו מה הוא חושב שהיה צריך לתקן .
מה גם שלפעמים אני שואלת אחרי מה אתה חושב שהיית צריך לעשות אחרת? מה יכלת להגיד לי מקום המשפט הזה שאמרת שהוא לא טוב?
לפעמים תשימו לב שהתשובות נמצאות אצלם זה כמו הסימונים שנופילים וזה הלמידה הכי טובה שנציג מכירות יכול להגיע אלייה.
אם בכל שבוע אני אקרא לנציג ואשמיע לו השיחה טובה ופחות טובה.
אני ידע כל הזמן לשפר אותו, אני יודע כל הזמן לחזק אותו , יכול להיות שאני גם כבעלת העסק יזהה חריגות יזהה התנגדויות שנציגי מכירות שלי לא יודעים לפתור משיחות שאני אשמע.
יש לי פה בקרה עליהם ומה גם שיש לי שיפור מתמיד לאנשי המכירות.
אז חברים אני הייתי ימית חיון מקבוצת סאקסס ואני ממליצה לכם לעשות סימולציות ומשובים כל הזמן עם נציגי המכירות שלכם בכל שבוע בצורה שהיא חיובית.
שיהיה לכם יום מקסים והמון בהצלחה

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות