User-agent: GPTBot Disallow: /

חוסר יעילות עולה לכם הרבה

חוסר יעילות עולה לכם הרבה
חוסר יעילות ארגונית עולה לכם המון המון כסף.
למעשה אתם משלמים משכורות סתם וגוזלים אנרגיה ארגונית ומנאפים לקוחות בגלל חוסר יעילות, איטיות ומידע לא רלוונטי.
אני אתן לכם דוגמה לפני מספר ימים השארתי הודעה באחד המוקדים לגבי שירות שאני מעוניין בו מראש נרשמתי בדף נחיתה וקמפיין לאותו שירות יעודי.
חיכיתי שיחזרו אליי מאותו מוקד וכשחזרו אליי הנציגה הייתה מאוד נחמדה ברירה את כל הפרטים רק כדי להגיד לי שזה לא המחלקה שלה והיא תעביר אותי כעת למי שמטפל בזה.
מדובר בחברה מאוד מאוד גדולה אולי כל כך גדולה רק בגלל שהיא לא יעילה אבל אני יכול להגיד לכם שמה שקרה זה פשוט הייתי צריך להמתין מחדש ולקח עוד 24 שעות עד שחזר אליי נציג מתאים .
מה שבינתיים גרם לי להתקרר להתתחרט לעבור למתחרה או סתם לרדת מהנושא.
הפתרון הוא מאוד מאוד פשוט כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעבוד עם מערכת חכמה שיודעת לזהות שכל קמפיין משויך לנציג ספציפי .
תחשבו על זה זה מאוד פשוט תחשבו שכל קמפיין היום יש כלים מדהימים לעשות הדברים האלה אם תרצו ואתם לא יודעים איך תרשמו לי פה למטה אני ארשום לכםקישורים לכמה תוכנות שעושות את זה אבל אני רוצה להגיד לכם שזה מאוד פשוט.
תחשבו
שאם אתם מקבלים כמה שירותים יש לכם כמה נציגים מה יותר פשוט שבמקום שיכול להיכנס לכל אחד ואז יהיה סדרן שמחלק את הלידים והנציגים מתאימים בוא נדלג על עובד אחד נגביר את המהירות ולחסוך עלויות נכון שזה פשוט?
אז אני לא יודע למה לא עובדים ככה ואפילו לא גופים גדולים.
חברים אתם מעוניינים לשפר את התוצאות שלכם תחליקו את הקווים תעשו את זה שזה הרבה יותר פשוט ויותר חלק ואתם תראו תוצאות מהירות.
אם אתם רוצים עוד טיפים בשיווק תורידו את האפליקציה שלנו תורידו את ההאפליקציה שלנו ייעוף עיסקי עם שתי י' בחנות האפליקציות או לחלופין אתם מוזמנים לעקוב אחר ערוץ היוטיוב שלנו גם שם תוכלו לצפות בקליפים שיהיה יום חזק ביי ביי

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות