User-agent: GPTBot Disallow: /

15,000 שקלים קנס על כל עובד שיש לכם

15,000 שקלים קנס על כל עובד שיש לכם
בוקר טוב חברים מה שלומכם ?
טוב היום יש לי סיפור שהולך לחסוך לכם חמישה עשר אלף שקלים או חמישה עשר אלף שקלים כפול כמות העובדים שיש לכם .
שמעתם נכון אתמול הגיע אליי לקוח ותיק שלי לשיחת ייעוץ יש לו משבר עם אחד העובדים שלו והמשבר נובע מזה שאותו עובד החליט עכשיו שיש לו כמה טבלאות אקסל ממש ישנות שהצטברו בכמה שנים האחרונות ומצטברות לסך של כמה מאות אלפי שקלים שהוא חושב ש המעביד צריך לשלם לו בנוסף.
מה זאת אומרת לפני מספר שנים של אותו עובד נקלט לעבודה הם לא בדיוק עשו הסכם עבודה מסודר אלה הסכימו ביניהם את הדברים באיזה שהיא טיוטה לא מגובשת לא מסודרת ושלא בוצעה על ידי עורך דין ומה שקורה בזמן הזה בינתיים הם המשיכו לעבוד 100 עובד ישתנו בזמן הזה והעובד מסתבר בכל השנים האלה שמר בצד טבלת אקסל של מה שהוא חושב מגיע לו ולטענתו הוא לא בא בטענות עד עכשיו כי הוא ראה שהחברה הייתה במצב לא כל כך טוב אז הוא היה מוכן לדחות את התגמול שמגיע לו .
עכשיו שהעסק עובד ממש טוב בתקופת הקורונה הם למעשה הכפילו את ההכנסות שלהם בעזרתנו כמובן שהוא טוען שזה בעזרתו הבלעדית אז הוא בכלל לא משנה .
הוא אומר עכשיו אני רוצה את מה שמגיע לי יש לכם כספים
עודפים אני מבקש בעל העסק הגיע מאוד מאוד מופתע אומר סליחה אני לא חושב שמגיע לך כל דבר נוסף וגם החישוב שלך הוא לא נכון ולכו תתוכחו עכשיו על חישוב שנעשה לפני כמה שנים .
הגיע אליי אותו בעל עסק ושאל מי צודק בוא תעזור לנו פה לגבש אז תראו אני לא הולך להתייחס לתיק הזה ספציפית כי אני אלך לעשות הליך של גישור אבל זה בכלל לא הנקודה.
הנקודה היא הרבה יותר בסיסית כששאלתי אותו מה לגבי שאר העובדים שלו כי הבנתי שיש פה בעיה הרבה יותר שורשית.
אז מסתבר שלאותו בעל עסק למעשה אין הסכם עבודה עם העובדים שלו והוא לא עושה אותם.
מה שעל פי חוק שתדעו לכל אחד ואחד מכם לא סיפקת הסכם תנאי עבודה מסודר עד 30 יום ממועד העסקתו של העובד אתם תיקנסו ב 15,000 שקלים פר עובד זאת אומרת שאם הגיעו עכשיו משרד התעשייה והמסחר עושים לכם בדיקה ומצאו שעובד אחד אומר אין לי הסכם תנאי העסקה אומרים כמה עובדים יש עשרה 150 אלף שקל קנס קורונה או לא קורונה לא קשור בכלל .
אז חברים מה עושים קודם כל עושים הסכמי תנאי התעסוקה עם כל אחד מהעובדים רצוי בכלל להסביר את זה נכון.
דבר שני הוא טוב להסתבך מי עושה הסכם מורכב לא לידי עורך דין אשמתה של מילה אחת לעומת מילה אחרת כמו לדוגמא
האם הרווחיות של הפרוייקט שממנו נגזר האחוזים של הבונוס של העובד כולל את ההוצאה של העובד עצמו או לא האם זה כולל ימים של עבודה והתנסות וימי מחקר או רק את ימי העבודה עצמם ועוד דברים אחרים שעכשיו נתונים לפרשנות או לויכוח תלוי את מי אתם שואלים כמובן שכל צד בוחר בצד שלו אם נגיע חס וחלילה לבית משפט אף אחד לא יכול לדעת מי היה צודק מה שבטוח זה שתמיד מעדיפים לטובת העוב.
ד כי תמיד הולכים לצד החלש אז מה המוסר השכל קודם כל בואו תבחנו אם יש לכם את הסכמי תעסוקה עם כל אחד העובדים שלכם .
אמור להיות גם הספקים אבל זה כבר נושא לסרטון אחר אם אין לכם כזה דבר אז תדעו שאתם צפויים ב15 אלף שקלים קנס לכל אחד ואחד מהם .
ואם אתם לא יודעים איך לעשות הסכם עבודה אז אל תחסכו כסף על עורך דין אתם למעשה צריכים לעשות משהו מסודר ואז מקסים לשכפל את אותו הסכם עם כל שאר העובדים אותו מעסיק גם התלבט איתי האם החומרים שיצר אותו עובד שייכים לעסק או לא עובד במידה והוא עובד בחשבונית גם כאן יש בעיה ואם זה היה מוגדר נכון מלכתחילה לא הייתה שום בעיה אז אנשים חוסכים במקומות הלא נכונים חוסכים את ה 1000 שקלים לעורך דין בשביל עכשיו להכין סכם מסודר שתוכלו להשתמש
לכל העובדים ואחר כך פתאום צץ להם איזה עובד ברגע משבר ואומר להם שניה אני מושך לך את השטיח מתחת לרגליים ומפיל אם לא תשלם לי עכשיו כמה מאות אלפי שקלים קנס כי אני שומר עליך חמש שנים אחורה טבלאות אקסל תבינו כמה זה מסוכן.
מי שלא רוצה להשקיע הרבה מידי כסף נעזור לו שלנו גם עורך דין שיתן לכם איזהשהי תבנית מתנה אני מאמין שאני אצליח לשכנע אותו הוא יתן לכם תבנית מתנה להסכם נכון כדאי לעשות עם עובד אבל אם יש לכם עובדים ימשלכם גם איתו אתם יכולים להתייעץ בכלל לא משנה העיקר שתעשו הסכמים ותהיו מגובים אל תישארו מה שנקרא חשופים בשטח.
אתם רואים ברגע שאתם הכי פגיעים אז מגיעות הבעיות יאללה חברים לכו לעשות הסכמים ולבדוק שהכל מסודר אם אתם צריכים עזרה עם האוטו עורך דין תגידו לי אני אשמח לעזור יאללה שיהיה יום חזק ביי ביי

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות