User-agent: GPTBot Disallow: /

למה אריה הוא מלך הגונגל

למה אריה הוא מלך הגונגל
מי שעוקב אחרינו הרבה זמן יודע שאנחנו כל הזמן אומרים שיש זברות ושיש אריות וכולנו יודעים מה קורה בסוף לזברות.
אבל למה בחרנו בעצם באריה ותנו לילשאול אותכם למה בכלל אריה הוא מלך הגו'נגל?
איך יכול להיות שאריה שהוא לא החיה הכי מהירה הרי יש את הציטה לא החיה הכי גדולה ויש את הפיל, לא החיה הכי ארסית הכי יש את הנחש הוא מוקדר מלך הג׳ונגל .
פעם חשבתם על זה תשאלו בני מזל אריה למה אריה הוא מלך הג׳ונגל אתם תראו שרובם לא ידעו לענות לכם.
איך יכול להיות שחייה שבכלל הנקבה היא זו שצעדה מוגדרת כ מלך הג׳ונגל והאם ידעתם שהוא בכלל ישן 20 שעות ביממה ? שמעתם נכון המלך ישן 20 שעות ביממה והוא מוגדר מלך הג׳ונגל אז למה אריה הוא מלך הג׳ונגל כי אריה הוא קודם כל מנהיג של הלהקה.
הוא מכתיב חוקים והוא אוכף את החוקים הוא חיה שלא מפחדת מאף חיה אחרת והעדר של אריות לא מפחד להקה של אריות לא מפחדת לתקוף חיות אחרות שהם הרבה יותר גדולות מהם.
אריה הוא קודם כל מנהיג הוא אחד שדוחף דברים לידי ביצוע שהוא מחליט מה עושים והוא אוכף אותם רוב האנשים שאנחנו מכירים אולי הם הבטס של העסק אבל הם לא אריות אולי הם אלה שבאמת ישנים הרבה שעות אבל כשהם בזמן שהם כן ערים לא מייצרים באמת דפוקה אמיתית .
והערכה אמיתית מהאחרים מן הסתם הם לא זכאים לתואר הזה של אריה.
ואם תשימו לב אריה כל הזמן מגן על המקום שלו פעם בגלל מגיע אריה צעיר שמנסה מה שנקרא לחתור תחתיו ונלחמים עד זוב דם ואריה החזק ביותר ממשיך לשלוט ולהוביל וכולם נכנעים לו ומקשיבים לו והולכים אחריו כי הוא מביא את העדר שלו את הלהקה שלו לידי תוצאות .
אז אם אתם רוצים להיות באמת אריות אתם לאלה שצריכים לצוד אתם לא אלה שצריכים לעבוד הכי קשה אתם אפילו לא צריכים להיות אלה שהם החיה הכי גדולה בתחום שלהם.
אלה כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדעת לבנות את הלהקה שלכם ולהוביל אותה אתם צריכים לדעת לתת חוקים ולאכוף אותם .
אתם צריכים שתהיה לכם אגנדה והכל כבר יקרה מעצמו .
בהערת ויקיפדיה ככה לתשומת לב אני לא יודע אם בגלל זה הוא קיבל את התואר שלו אריה אבל שתדע שבתקופת הייחום אריה עושה את זה כל 20-30 דקות בסך הכל 50 פעם ב 24 שעות שמעתם טוב 50 פעם ב 24 שעות אז אם זה לא אריה אז מי אריה? אז חברים לכו להיות אריות לא בקונוטציה הקודמת אלה בזו שלפניה אני מאחל לכם שיהיה לכם צייד מוצלח לכו לשלוט בג׳ונגל שלכם ואל תהיו לי זברות כי בסוף כולנו יודעים מה קורה להתראות ביי ביי

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות