User-agent: GPTBot Disallow: /

יום הגבר גבר תזכרו את העובדים שלכם

יום הגבר גבר תזכרו את העובדים שלכם
הדברים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדלים הגדולים .
חדי העין מביניכם ישימו לב שהמושב האחורי שלי הפך להיות רכב הובלה כי היום רובכם לא יודעים היום בזמן שאני מצלם לכם את הסרטון זה 19 לחודש מי יודע איזה תאריך היום ומה הוא מיוחד?
לא זה לא שבוע מהיום הולדת שלי גם אבל לא בגלל זה אלה היום זה יום הגבר גבר הבינלאומי קודם כל תהיה בן אדם אחרי זה תהיה גבר אז אני מקווה שבאמת מי שצופה בנו גם בן אדם וגם גבר.
אנחנו החלטנו להפתיע את כל העובדים הגברים שלנו במשרד כמו שאנחנו עושים גם ביום האישה הפעם במתנה לגבר.
באמת שלא חסר סיבות למסיבה במדינת ישראל יש לנו חגים ומועדים והמון המון הזדמנויות לשמחה אבל הדבר החשוב הוא שאתם תגרמו לצוות שלכם להרגיש טוב להרגיש מוערך להרגיש אכפת לכם ממנו.
המשכורת שהוא מקבל זה לא כמו המשפחתיות והאכפתיות שאתם צריכים להביע כלפיו.
תחשבו איך אתם יכולים לרגש אותו איך אתם יכולים לשמח אותו ואז הוא ידאג גם לשמח אתכם.
בתור בעלי עסקים אתם צריכים לדאוג למשפחה שלכם וכשאתם במשפחה שלכם אתם בטח צריכים לדאוג לה ולשמח אותה זה לא רק ביום ההולדת שלה אלא לחשוב איך להפתיע ואיך לרגש ואיך אומרים לשמר את המערכת יחסים.
גם עם העובדים שלכם יש לכם מערכת יחסים ואם תזכרו איך לתחזק אותה כמו שצריך ולא תהיו מופתעים כל פעם שעובר תאריך או אוי עברה השנה שדרך אגב דרך מעולה לחגוג עם עובד .
זה לצורך העניין עובד שאתכם שנה שלוש כמו שאתם מכירים את זה יש גופים שנותנים בהם איזה שעון אחרי 20 שנה. תחשבו איך אתם הולכים לחגוג עם העובדים שלכם ואז אתם תראו שעובדים שלכם יחגגו איתכם כל יום.
אז יאללה חברים אם אתם עדיין יכולים לתקן את זה אז זה היום אם אתם רואים את זה ומנויים לשיעורים היומיים אז ראיתם את זה היום היום ה-19 לחודש יום הגבר גבר הבינלאומי.
לכו לחגוג עם הגברים במשרד ומה שבטוח זה שאתם יכולים לשים לעצמכם תזכורות שבוע לפני כל אירוע משמעותי שחשוב לכם שבוע לפני החגיגות שנה שנתיים או חמש עם אותו עובד או שבוע לפני יום האישה או שבוע לפני יום הגבר הבינלאומי לא משנה שבוע לפני יום העצמאות ולכו לעשות על האש כולם ביחד במשרד חפשו סיבה למסיבה כדי שתוכלו לחגוג כל יום ביחד יאללה אוהב אתכם שיהיה חזק ביי ביי

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות