חשבתם פעם מה אתם עושים שאתם מחפשים משהו?רוצים לדעת, לקנות או להגיע למקום כלשהו? הדבר הראשון שרוב האנשים בעולם היום עושים הוא להיכנס למנוע החיפוש הגדול בעולם..גוגל!
אבל איך בעצם גוגל יודע איך להציג לנו את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר?
איך הוא יודע איזה לאיזה אתר כדאי לגולש להכנס כדי לקבל את המידע האמין והטוב ביותר? אז לגוגל יש רובוטים, רובוטים שסורקים את רחבי האינטרנט ואת כל האתרים שבתוכו, לנו כבעלי עסקים יש אינטרס גדול להיות ביחסים טובים עם הרובוטים האלה,
ככל שאנחנו נרצה את הרובוטים של גוגל, כך האתר של העסק שלנו יופיע גבוה יותר ברשימת החיפוש..לזה קוראים בלשון מקצועית קידום אתרים אורגני או Search engine optimization ובקיצור SEO.
למה אורגני? ואיך זה עובד בכלל?
קידום אורגני כשמו כן הוא. קידום שקורה בטבעיות ובקצב קבוע ומתון בהתאם לפרמטרים קבועים (פחות או יותר) של גוגל והרובוטים שלה:
- ותק האתר
- אופטמיזציה של האתר לרובוטים
- מהירות האתר
- התאמה לסלולרי
- ותוכן שמתעדכן באופן קבוע ואיכותי
פרמטרים אלו הם המשפיעים על מיקום האתר שלנו בתוצאות החיפוש של גוגל,להבדיל מקידום ממומן שמאפשר להגיע לראש דף העמוד הראשון של תוצאות החיפוש, גם ללא השקעה מיוחדת באתר, בקידום אורגני אי אפשר לשלם בשביל להגיע לטופ, צריך עבודה קשה, מחויבות וידע רב.
אך ישנם גם יתרונות גדולים, דבר ראשון, קידום אורגני בגוגל הוא חינמי, לא משלמים לגוגל אף לא אגורה על מנת להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש.כמובן גם שלהיות במקום גבוה בגוגל יגדיל מאוד (מאוד) את כמות התנועה לאתר ומתוך כך את כמות הלידים והלקוחות שיגיעו אליכם. רוב האנשים יעדיפו להיכנס לאתר בצורה אורגנית ולא למודעה שהם רואים בגוגל.
התוכן הוא המלך
לסיכום
כדי לצאת כמה שיותר מהר מהגהינום העסקי שנקרא עמוד 2 ומעלה בגוגל,
בעלי עסקים צריכים להבין שיש לקדם את האתרים שלהם בצורה טבעית ונכונה,
להשתמש באנשי מקצוע איכותיים שידעו להכווין אותם למקום הנכון.
חברת Success מלווה מאות לקוחות בעולם העסקי בכלל והדיגיטלי בפרט,
מנכ"ל החברה, אלעד הדר, מאמין גדול בעולם הדיגיטל ומשקיע מאמצים רבים
לעזור ללקוחותיו להבין את חשיבות הדיגיטל בעסקים.