User-agent: GPTBot Disallow: /

הכי חם בלי ממומן

חשבתם פעם מה אתם עושים שאתם מחפשים משהו?רוצים לדעת, לקנות או להגיע למקום כלשהו? הדבר הראשון שרוב האנשים בעולם היום עושים הוא להיכנס למנוע החיפוש הגדול בעולם..גוגל!
אבל איך בעצם גוגל יודע איך להציג לנו את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר?
איך הוא יודע איזה לאיזה אתר כדאי לגולש להכנס כדי לקבל את המידע האמין והטוב ביותר? אז לגוגל יש רובוטים, רובוטים שסורקים את רחבי האינטרנט ואת כל האתרים שבתוכו, לנו כבעלי עסקים יש אינטרס גדול להיות ביחסים טובים עם הרובוטים האלה,
ככל שאנחנו נרצה את הרובוטים של גוגל, כך האתר של העסק שלנו יופיע גבוה יותר ברשימת החיפוש..לזה קוראים בלשון מקצועית קידום אתרים אורגני או Search engine optimization ובקיצור SEO.

למה אורגני? ואיך זה עובד בכלל?

קידום אורגני כשמו כן הוא. קידום שקורה בטבעיות ובקצב קבוע ומתון בהתאם לפרמטרים קבועים (פחות או יותר) של גוגל והרובוטים שלה:

  • ותק האתר
  • אופטמיזציה של האתר לרובוטים
  • מהירות האתר
  • התאמה לסלולרי
  • ותוכן שמתעדכן באופן קבוע ואיכותי

פרמטרים אלו הם המשפיעים על מיקום האתר שלנו בתוצאות החיפוש של גוגל,להבדיל מקידום ממומן שמאפשר להגיע לראש דף העמוד הראשון של תוצאות החיפוש, גם ללא השקעה מיוחדת באתר, בקידום אורגני אי אפשר לשלם בשביל להגיע לטופ, צריך עבודה קשה, מחויבות וידע רב.

אך ישנם גם יתרונות גדולים, דבר ראשון, קידום אורגני בגוגל הוא חינמי, לא משלמים לגוגל אף לא אגורה על מנת להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש.כמובן גם שלהיות במקום גבוה בגוגל יגדיל מאוד (מאוד) את כמות התנועה לאתר ומתוך כך את כמות הלידים והלקוחות שיגיעו אליכם. רוב האנשים יעדיפו להיכנס לאתר בצורה אורגנית ולא למודעה שהם רואים בגוגל.

 

התוכן הוא המלך

משפט שגור אצל כל משווק דיגיטלי,כי בסופו של דבר הוא פשוט נכון. מעל לכל פרמטר כזה או אחר שגוגל מבקשת, הבקשה העיקרית של גוגל היא פשוטה: תן לגולש את המידע הכי רלוונטי לשאלה שאותה הוא ביקש, הגולש חיפש "וטרינר בתל אביב"? גוגל תציג בפניו וטרינרים בתל אביב ולא בחיפה או ירושלים, כי זה מבחינתה הכי רלוונטי,קל נכון? אבל מה אם הגולש מחפש רק "וטרינר"? אז פה כבר האלגוריתם של גוגל כבר נכנס לעבודה קצת יותר מורכבת. בהתאם להיסטוריית החיפוש והמיקום הגאוגרפי של הגולש, בתוצאות החיפוש יופיעו גם עסקים ככל הנראה, אבל, לאחר העסקים יופיעו הדפים שיתנו את התוכן המקיף והרלוונטי ביותר למונח "וטרינר", גם אם זה דף שמדבר על מקצוע הוטרינריה בכללותו. העיקר שהתוכן יענה באופן מדויק לשאילתה של הגולש.

לסיכום

כדי לצאת כמה שיותר מהר מהגהינום העסקי שנקרא עמוד 2 ומעלה בגוגל,
בעלי עסקים צריכים להבין שיש לקדם את האתרים שלהם בצורה טבעית ונכונה,
להשתמש באנשי מקצוע איכותיים שידעו להכווין אותם למקום הנכון.

חברת Success מלווה מאות לקוחות בעולם העסקי בכלל והדיגיטלי בפרט,
מנכ"ל החברה, אלעד הדר, מאמין גדול בעולם הדיגיטל ומשקיע מאמצים רבים
לעזור ללקוחותיו להבין את חשיבות הדיגיטל בעסקים.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הכי חם בלי ממומן
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות