User-agent: GPTBot Disallow: /

למה חשוב שבעל עסק יהיה בעל נוכחות על ברשת?

באחד מן הכנסים שאני הכי אוהב להעביר, הנקרא – Omnipresence אני משתף את המשתתפים, הלא הם בעלי העסקים בחשיבות של הימצאותם ופעילותם בכל אחת מהרשתות החברתיות או הפלטפורמות הדיגיטליות החזקות כיום בזירה.  בשונה ממה שרובנו עושים, או ליתר דיוק לא עושים, הנוכחות בדיגיטל מזמן אינה עוד נוכחות רשות, אלא כי העסקים שמחליטים להשקיע ולהתאמץ ולהופיע ברשתות וגם להיות פעילים, הם אלו שמרוויחים בענק וזוכים לחשיפה אשר פותחת בפניהם דלתות.

אין זו אגדה - אפשר להצליח בדיגיטל בלי לשים שקל לפייסבוק או לגוגל.

נשמע מוזר לא? הרי כולנו רגילים לפרנס את האימפריות הגדולות בעולם ולתלות את כל התקוות שלנו בהם. אבל מה אם נגיד לכם שאפשר אחרת? שאפשר אורגנית לקבל תוצאות שלא נופלות מקידום ממומן ובלי חתונה קתולית שברגע שלוחצים STOP על כפתור המימון, כך גם עוצרים את כפתור הזרמת הלידים של העסק?

במהלך הכנס שלי, לימדתי והוכחתי ללקוחות שלי איך אני קור מכמות הלידים שאני מקבלת בזכות העובדה שאני נמצא בכל מקום, החל מוואטסאפ, טיקטוק, פייסבוק, לינקדאין, פודקאסטים, גוגל מיי ביזנס ועוד פלטפורמות שיכול להיות שבכלל לא ידעתם על קיומן.

מה שנדרש מכם הוא לדעת איך לייצר תוכן מספיק טוב ומעניין, כזה שיגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם "להתמכר" לתכנים שלכם ולרצות לקבל מהם עוד ועוד. עצם הכוח הזה יתן לכם שליטה וחוזק בחוץ, והחשוב מכל – ייצר אהדה אמיתית של הלקוחות הפוטנציאליים שיוכלו להפוך ללקוחות לטווח הארוך ולא לטווח הקצר שבו הם צורכים והולכים.

בכנס חשפתי את הכלים, האמצעים, השיטות, התוכנות והטריקים שמלמדים אתכם בעלי העסק כיצד ניתן ליצור באמצעות תוכן איכות ונוכחות אורגנית חזקה, את הנוכחות שתזניק אתכם אל המקום הגבוה והמצליח אליו תמיד שאפתם להגיע.

עד כה, לקוחותיי מדווחים על סיפורי הצלחה מדהימים שעוזרים להם להשתפר, לגדול ולצמוח, מבלי לרוקן את הכיסים על הטייקונים הגדולים בעולם.
אני מזמין אתכם להשאיר פרטים ולהישאר מעודכנים עד הכנס הבא שבו אתם תוכלו לקבל את כל השיטות להצלחה שלכם!

שלכם,
אלעד הדר.

 

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות