User-agent: GPTBot Disallow: /

תפקידו של מקדם אתרים

לא כולם יודעים באמת מהי המשמעות של קידום אתרים. הם לא ממש יודעים מה התפקיד של מקדם אתרים ולמה חשוב לנהל את האתר בעזרת הליווי המקצועי של מקדם האתרים.

אבל אם יש להם אתר לעסק שלהם, הם כן יודעים שהאתר שלהם לא תמיד נמצא בדף הראשון של גוגל ולפעמים גם לא בדף השני. במילים אחרות, הלקוחות הפוטנציאליים לא נחשפים כלל לאתר שלהם. אז אנחנו כאן על מנת לנסות לעשות מעט סדר בעניין ולבדוק מה תפקידו של מקדם האתרים, מה זה בעצם מומחה SEO ומהו אמור לעשות על מנת שהאתר אכן ידורג גבוה.

SEO- אופטימיזציה למנועי חיפוש

מומחי SEO תפקידם לחקור ולנתח לעומק את כל המגמות ואת כל השיטות שמומלצות על ידי גוגל וזאת על מנת להגיע לפיתוח וליישום אסטרטגיות שונות שנועדו בכדי לשפר את המיקום של האתר תוצאות החיפוש.

מה המטרה של קידום אתרים?

אפשר להגדיר את המטרה במילים ספורות. הגדלת רמת התנועה לאתר. איך עושים את זה בפועל? אז הדרך היא באמצעות מילות מפתח. יש להזין תכנים ספציפיים שיכללו מילות מפתח כאשר אלו יסייעו בשיפור תוצאות החיפוש.

המטרה היא שיפור חוויית המשתמש לצד פיתוח ויישום אסטרטגיות שנועדו לשפר את תוצאות החיפוש.

מקדם אתרים צריך בגלל זה לעמוד כל הזמן בקצב.

גוגל מציגה את האתרים על פי המדדים שהיא קובעת והכללים לעיתים משתנים. על מנת שהאתר יהיה מדורג גבוה ויישאר במקום טוב לאורך זמן, חשוב שהקידום ייעשה על פי הכללים המעודכנים לאותו זמן.

ישנן מגמות שמשתנות עם הזמן ומומחי הקידום אמורים לזהות אותם, להבין את הכוונות של השינויים הללו ובהתאם לכך מוטל עליהם לפתח אסטרטגיות בתוכם הם עובדים.

מה יעשה עבורכם את העבודה?

אז האמת שאי אפשר לסכם במילים ספורות את כל הנושא הזה של קידום אתרים. כי יש מאות גורמים אשר כל אלו יחד תורמים לדירוג הסופי. על כן, לא תמיד קל להבין מהם סוגי המגמות שגוגל בחרה לשייך למילות המפתח הנבחרות.

על כן, העבודה של מקדם האתרים היא לא רק שינויי אתרים או פיזור קישורים ברחבי הרשת. המומחה אמור כל הזמן להיות בעניינים, לתור ולחפש אחר טרנדים שונים שיסייעו לקידום האתר ולמצוא כל הזמן עוד דרכים בכדי למקסם את התעבורה באתר עליו הוא עובד.

אפשר לומר שהקידום המודרני הוא מפעולות הSEO הישנות. מדובר במשהו שהוא הרבה יותר מודרני והוא ממש לא רק תלוי במילות מפתח או מטא תגים.

רק מקדם אתרים שיש לו מגוון רחב של מיומנויות. המומחה אמור לפרק לגורמים את כל המרכיבים של האתר וכך לתכנן ולבנות את תוכנית הקידום של האתר.

הנקודות עליהם אמור המקדם לתת את הדעת כוללים –

  • קישורים שייעשו בצורה מקצועית ונכונה.
  • עבודה על דף האינטרנט על מנת לעזור לדירוג שלו.
  • עבודה מחוץ לדף האינטרנט בכדי להעלות את הדירוג של הדף.
  • דחיפה שיווקית מקוונת של האתר בעזרת תוכן שיווקי מקצועי התואם לשירות שהאתר מציע.
  • תמיכה של המדיה החברתית שתספק ערך לאתר.
  • ניצול טרנדים נוספים כמו קידום אתרים בווידאו על מנת להאיץ את קידום האתר.

בכל מקרה, כבר הבנתם עד כמה חשוב להיעזר באיש מקצוע מומחה מתחום השיווק על מנת שהמלאכה אכן תהיה יעילה והאתר יצליח ויגיע למקומות טובים יותר.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות