User-agent: GPTBot Disallow: /

הבעיה היא ממש לא המשפך השיווקי שלכם

כל כך הרבה אנשים אמרו, אתה חייב לכתוב על זה אז ברור שאני אכתוב על זה מאמר וזועם אפילו.

 

אני אעשה לכם תקציר חיפשתי לקנות ריהוט במאות אלפי שקלים למשרדים החדשים שרכשתי ואני בתור איש אוהב דיגיטל אני לא אוהב להסתובב ולבזבז את הזמן שלי, אני אוהב פשוט לשלוח הודעות. אנחנו חיים ב-2023 בואכה 2024, אז אני פשוט שולח הודעה.

 

אז ראיתי מודעה ב""facebook אתם מכירים את זה שהרשתות החברתיות "מטרְגֵּטות" אתכם מזהות מה אתם מחפשים ושאתם מתעניינים בפריט מסוים ואז פתאום כל 3-4 פוסטים רואים פרסום של עסק כזה או אחר שמוכר את הפריטים האלה.

מה "סחבק" עושה? רואה את הפריטים נכנס לעמוד שולח הודעה פרטית, מיד עולה לי ה"בּוֹט" אני אומר לא, אני לא מעוניין לדבר עם ה"בּוֹט" כי אני צריך לעשות את הזמנה הגדולה ואז עולה מולי נציג אני אומר לנציג "שלום", אני חוזר עוד פעם אני צריך לעשות את הזמנה הגדולה אלה הפריטים, עשיתי ממש סדר אני בן אדם מאוד "טכנוקרט" (טכנולוגי) לקחתי, שמתי טבלת אקסל ואפילו פריטים עם תמונות כדוגמאות לפריטים שאני צריך פירטתי את הכמויות,הכי מסודר שיכול להיות.

נציג השירות עונה לי "אני מצטער, אני לא מטפל בזה אתה צריך לדבר עם סוכן".

אז הופנתי לאילן ה"סוכן" פניתי לאילן הסוכן ב- whatsapp כי היה לי רק את הטלפון הנייד שלו וגם עבורו, חזרתי על הסיפור אמרתי לו נעים מאוד מה שאני עושה זה  לרהט כרגע משרד יש לי רשימת מלאי תמונות דגמים אשמח לקבל ממך הצעה לקחתי את הקובץ אקסל, שלחתי לו קיבלתי לאחר מכן תשובה מאילן אתה מוזמן להסתכל באתר שלנו..

לא הבנתי, אני רוצה לעשות את הזמנה במאות אלפי שקלים, ואתה מחזיר אותי לאתר?!! אני הגעתי מהפייסבוק. אילן הסוכן אומר לי, "כן, ככה אנחנו עובדים". אני אמרתי לו, "תראה, אבל ככה אני לא עובד, אתה סוכן, אתה מכיר את כל הפריטים אתה יודע הרבה יותר טוב אם יש לכם את המוצרים במלאי, מה הכמויות מכל דבר, מה המחירים" ואני ממשיך.. " אני לא אתחיל לחפש בכל האתר מה הפריט המתאים".

הוא אומר, "תסתכל באתר שלנו". ופשוט לא המשיך איתי את התקשורת.

אז למה זה קורה? אני יכול להגיד לכם רק סיבה אחת עובדים חסרי נכונות, אם ננתח את הסיטואציה הזאת מ"מעוף הציפור", מה שנקרא מלשכת המנכ״ל אז הוא בטוח שהקידום באינטרנט שלו בכלל לא עובד, שאולי ה"צ'אט בּוֹטים" " לא עובדים אם תשאל את הבחור שאחראי לשירות הלקוחות והפניות מה שהוא יגיד לך זה שהפניות לא רלוונטיות וה"בּוֹט"  לא עובד וצריך להאשים את חברת ה ה"בּוֹטים"  ואחר כך כשנחקור את זה הוא יאשים את אילן הסוכן.

 

שאילן לא חוזר לפניות וכשנדבר עם אילן הסוכן ונגיד לו "אילן, תגיד למה המכירות שלך נמוכות?" הוא יגיד "תקשיב, מגיעים אליי כל מיני אנשים הזויים פונים אליי עם בקשות לא שגרתיות הכל נמצא אצלנו באתר, בן אדם צריך להגיע אליי אחרי שהוא עושה שיעורי בית אחרי שהוא יודע בדיוק מה המק"ט שאפשר להזמין באתר ומה הכמויות והצבעים שהוא רוצה, ורק אז שיפנה אליי".

או במילים אחרות שנשמעו בין השורות זה  שאילן הסוכן רוצה לקבל עמלות על העבודה שהלקוחות בכלל עושים.

 

ואם ככה גם נראה העסק שלכם אז אל תתפלו שאתם כועסים על חברת הדיגיטל ועל חברת הבוטים ועל חברת הייעוץ ועל אנשי המכירות ועל אנשי הטלמרקטינג ועל אנשי השירות.

אולי במקום לטאטא את הבעיה תמצאו לה פתרון, פעם אחת תעשו "לקוח סמוי" בעסק שלכם, תראו איך הדברים מתנהלים. כי זו יכולה להיות פשוט בדיחה אני מתאר לעצמי את אותו מנכ"ל שיושב בצד השני של התרחיש הזה שסיפרתי לכם הרגע מת לגמור את החודש בעוד כמה מאות אלפי שקלים ולעשות רווח מהעסק .. ואופס, תראו איך הם ברחו לו בשנייה מתחת ליד.

תעשו אצלכם "בדק בית" שזה לא קורה גם לכם בעסק שלכם.

בטח שזה ברור לכם שאת הרכישה וההזמנה שלי אני העדפתי לעשות במקום אחר.

אלעד הדר – יועץ עסקי

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות