User-agent: GPTBot Disallow: /

האם אתה נותן ייעוץ סיינטולוגי

אנחנו ממש לא נותנים פה שום ייעוץ פסיכולוגי. כל שיטות העבודה זה דברים שאני פיתחתי במשך עשרים ושתיים שנה כמובן שאני מסתמך על דברים שלמדתי בעבר, כמו כל אחד שלמד באוניברסיטה או למד במכללה. אני עשיתי קורסים בעברי במכללה שנקראת האבר קולג. בעבר למדתי באותה מכללה להפוך להיות יועץ, ובסופו של דבר לקחתי משם כלים אבל מאז קראתי עשרות אם לא מאות ספרים, הייתי בלא מעט כנסים ובעיקר פיתחתי שיטות עבודה.

העובדות לנו כבר עשרים ושתיים שנה אנחנו עוזרים הרבה מאוד לעסקים השיטות האלה חשוב להבין אנשים לא יודעים רון האברד נפטר האיש היה בשנת אלף תשע מאות שמונים אני שוב לפני שהאינטרנט בכלל הומצא רוב הדברים שאנחנו עושים היום הם משולבים עם אוטומציות עם פייסבוק עם צ'אטבוטים עם ווטסאפ עם מלא מלא כלים שלא יהיו קיימים זה מבוסס בעיקר על פעולות מוצלחות עד היום עבדנו עם איזה שלושים ושמונה אלף בעלי עסקים קצת בדיחה להגיד שאם פתאום אני מצוטט ציטוט של רון האברד כי אני בן אדם שתמיד נותן קרדיט לכל בן אדם חכם ואמר משהו להגיד שאנחנו נותנים ייעוץ פסיכולוגי.

אין שום קשר לסינטלוגיה אנחנו לא מפנים, אנחנו בעצמנו לוגים לא עוסקים פה בביולוגיה

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

האם אתה נותן ייעוץ סיינטולוגי
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות