User-agent: GPTBot Disallow: /

אז למה חושבים שיש לך קשר לסיינטולוגיה

קודם כל הבלבול הוא טבעי. אכן, במקומות מסוימים כתוב רון האברד, כמו שאני נותן קרדיט לכל בן אדם אחר. 

יש לנו ציטוטים של מיכלאנג'לו ושל אילון מאסק ושל סטיב גובס של כל בן אדם חכם, ואם אני משתמש במשהו שעובד? בוודאי שאני אגיד, אבל לא. אנחנו לא עושים ייעוץ פסיכולוגי. לא מעבירים פה אנשים. אני בעצמי לא הייתי בסיינטולוגיה כבר שנים ולא עשיתי קורס שנים רבות. יחד עם זאת, אני חייב להגיד לכם שלא תבינו לא נכון בפן האישי, סיינטולוגיה עזרה לי מאוד מאז שהתחתנו, אני יכול להגיד לכם שאם לא הייתי בסיינטולוגיה, הייתי מתגרה. 

כבר כמה פעמים אני יכול להגיד לכם שלא הייתי הבנאדם שאני היום וזה עזר לי מאוד בחיים האישיים שלי. יחד עם זאת, עשיתי את הקורסים שהייתי צריך ואני מרגיש שהגעתי לאן שרציתי ואני ממשיך להתפתח רוחנית עסקית ואישית בהרבה מאוד מקומות, ולוקח מכל מקום שאני יכול ללמוד ממנו ושמח תמיד גם לתת פירגון וקרדיט למי שעזר לי להגיע לשם.

 אז כן, אנשים יכולים להיתקל במילה רון האברד פה או שם, אבל אנחנו ממש לא מפנים לסיינטולוגיה.

יחד עם זאת, אתם יודעים איך זה מתחרים ככל שאתה מצליח יותר. מנסים להוריד אותך יותר, וחברת הייעוץ המצליחה ביותר בארץ, עם דירוגים וביקורות ועשרות אלפי לקוחות מרוצים, מה לעשות שזה מה שאנשים אומרים? אני שמח שהיה לי את ההזדמנות לעשות את הסרטון ולהסביר אחת ולתמיד לכולם וכל מי שיש לו עוד שאלה בנדון תמיד מוזמן לפנות אליי. 

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

אז למה חושבים שיש לך קשר לסיינטולוגיה
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות