User-agent: GPTBot Disallow: /

העלה את השכר שלך באמצעות סטטיסטיקות

חסכון במיסיםמחמשת ההצהרות הבאות אילו אתה מאמין שהן נכונות?

1. "הבוס שלי קובע מה תהיה רמת ההכנסה שלי."
2. "אני לעולם לא אצליח יותר מהורי."
3. "העסק שלי עולה ונופל בהתאם למצב הכלכלה."
4. "ההכנסה שלי שולטת בי יותר מאשר אני שולט בה."
5. "ההצלחה שלי נקבעת בעיקר על ידי המזל."

כמובן, כל ההצהרות הללו הן כוזבות. אתה הוא זה ששולט בהצלחה שלך. דרך אחת לשלוט בעתיד שלך היא על ידי שימוש בסטטיסטיקות.

סטטיסטיקות

ל. רון האברד גילה שימושים רבים לסטטיסטיקות. סטטיסטיקות מראות איך הולך לך בהשוואה לתקופת זמן מוקדמת יותר. כאשר אתה עוקב אחר מספר פעילויות שונות, אתה יכול להתחקות אחר הסיבה לכך שההכנסה שלך עלתה או ירדה. סטטיסטיקות יכולות גם לחזות את עתידך.

"בכל סדרה של סטטיסטיקות מסוגים שונים או של פעילויות שונות, תמיד תוכל למצוא אחת או יותר שלא נוצרות "ביד המקרה" אלא יכולות להיגרם על ידי הארגון או חלק ממנו." – ל. רון האברד

לדוגמה, סוחר המכוניות מבין שככל שהוא יעשה יותר פרסומות בטלוויזיה, יותר אנשים יגיעו למגרש המכוניות שלו. הלקוחות אינם מגיעים בגלל שהוא בר מזל, אלא בגלל שהוא רוכש פרסום בטלוויזיה.

דוגמה נוספת: מתכנתת מחשבים מוצאת שהשכר שלה עולה בכל פעם שהיא מבלה את זמן פנאי שלה בלמידת שפות תוכנה חדשות. שעות למידה נוספות שוות שכר גבוה יותר.

הקפה של ליאו

ליאו הוא הבעלים של מסעדה בשם "הקפה של ליאו". הרווח החודשי שלו נע בסביבות ה-5,000$, אך הוא צריך 15,000$ בחודש כדי לשלם את החובות ולהגיע ליעדים הפיננסיים שלו.

כדי להיות ברווח חודשי של 15,000$, בית הקפה שלו צריך למכור ארוחות בשווי של 150,000$ בחודש. אולם, הוא מייצר רק 50,000$ בחודש. ליאו מחליט להשתמש בסטטיסטיקות כדי לקחת שליטה על ההכנסה.

הוא מכין מספר גרפים של סטטיסטיקות עבור שלושת החודשים האחרונים. הוא מחשב את המספרים של כל מה שניתן: הכנסה, מספר ארוחות שהוגשו, מספר הלקוחות, עלות ממוצעת ללקוח, סך מקבלי המשכורת, זמן שהוקדש לבישול, זמן שהוקדש ללקוחות, זמן שהוקדש לשיווק וכו'.

הוא מבחין שבחודש שעבר ההכנסה היומית קפצה ל-5,000$ בשבעה ימים נפרדים. דבר זה לא התרחש באף חודש קודם. מדוע?

הוא עבר על כל ההזמנות של הלקוחות באותם הימים וגילה שהיה אירוע מיוחד בכל אחד מן הימים הללו. כנס משפחתי גדול, פגישה של מועדון קהילתי, מסיבת יום-הולדת, כינוס עסקי וכנס משפחתי נוסף. מדוע הם הגיעו ל'קפה של ליאו'?

הוא הבין שהוא עזר לארגן את האירועים הללו בזמן הפנאי שלו או בזמן "שיווק" שלו. הכינוס המשפחתי אורגן על ידי חבר של ליאו שמשחק איתו גולף. מסיבת יום ההולדת היתה עבור הבת של בעל הבית. הכינוס העסקי אורגן ע"י החתן שלו. חברי המועדון הקהילתי ערכו את הפגישה שלהם בגלל שהוא הגיע לאחד מהמפגשים שלהם בעבר.

ליאו הסתכל על הגרף: שעות השיווק, הוא רואה ששלושה חודשים קודם לכן היו גבוהות בהרבה לעומת חודשים קודמים.

הבנה חדשה מבזיקה בראשו של ליאו. "אני חשבתי שלהתחבר עם אחרים היה בזבוז של זמן. נהניתי מזה יותר מידי וחשבתי שעלי להפסיק. אך זה מכניס לי הרבה כסף!"

ליאו מחליט להעלות את הסטטיסטיקה של יצירת קשרים חברותיים. הוא הולך ליותר פגישות, משחק גולף ומשתתף יותר במסיבות. בנוסף להעלאת סטטיסטיקת 'שעות השיווק' שלו, הוא מקיים סטטיסטיקה חדשה בשם "מספר יצירות קשר חברתיות". בכל פעם שהוא משוחח עם מכר ישן או יוצר קשר עם אדם חדש, הוא מחשיב אותו בסטטיסטיקה ומוסיף אותו לגרף.

הוא משלש את מספר 'שעות השיווק' ואת "מספר יצירות קשר חברתיות". תוך חודש, ההכנסה של המסעדה שלו עולה ב-25%. עד סוף השנה, ההכנסה שלו מגיעה ליעד של המשכורת שלו של 15,000$ בחודש. ליאו נהנה ומייצר את הכסף הנחוץ לו.

הצלחה בקריירה

טכנולוגיית הניהול של ל. רון האברד ניתנת ליישום לצורך הצלחה אישית באותה מידה של יעילות שבה ניתן ליישם אותה על עסק.

איזו סטטיסטיקה (הנמצאת תחת שליטתך) תגדיל את ההכנסה שלך? איזו סטטיסטיקה, והיה והכפלת אותה, הייתה מסתכמת בהכנסה רבה יותר עבורך?

לדוגמה, אם אתה מוכר נדל"ן, אתה יכול לגלות שאם תכפיל את כמות שיחות המכירה שלך, ההכנסה שלך תגדל ב-75% או יותר!

לדוגמה, כצלם, אתה מכין את הסטטיסטיקות ומגלה שעל כל 50 תמונות שאתה מספק ללקוח אתה בסוף מרוויח 1000$. אז אתה לוקח שליטה על ההכנסה שלך ומספק 250 תמונות בכל חודש וכך אתה עושה 5,000$ בחודש.

בחור אחד גילה שהוא עבר את יעד המכירות שניתן לו בעבודה שלו אם הוא תרגל לפני שהוא הלך לעבודה. שעת תרגול כל בוקר, חמישה ימים בשבוע שווה חמש שעות תרגול. הגדלת שעות התרגול שלו לחמש שעות שבועיות גרמה לעליה בשכר של 15%.

הרבה סופרים כותבים את הספר המעולה הראשון שלהם כשהם בדרכם למקום העבודה הרגיל שלהם. מספר הספרים שסופר מוציא לאור נמצא ביחס ישר למספר שעות הכתיבה שלו.

אתה יכול ליצור גרף לפעילויות שהתוצאה שלהן תהיה העלאה בשכר, בונוסים וקידום בחברה בה אתה עובד. זה יכול היות שעות עבודה נוספות, זמן שאתה משקיע בסיוע לעובדים חדשים, משחקי גולף עם לקוחות פוטנציאליים, משימות שאתה מבצע בהתנדבות, עמידה ביעדים וכו'. כל פעילות בעלת ערך יכולה להיות מיוצגת באמצעות מספרים.

ברגע שתמצא את הפעילויות שמגדילות את השכר שלך, ואתה מסמן אותם על גרף, אתה יכול לגרום להן לעלות בכמות. אתה בשליטה על השכר שלך.

המלצות

1. צור גרפים סטטיסטיים לכל הפעילויות האפשריות שיכולות להעלות את השכר שלך.
2. מצא את הסטטיסטיקה או סטטיסטיקות, שבמוקדם או במאוחר, יעלו את ההכנסות שלך.
3. דחוף את הסטטיסטיקות לרמות גבוהות חדשות וכך תשלוט בהכנסה שלך.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות