לילך מ-״פליישר דורון מהנדסים בע״מ״ משתפת אותנו בקמפיין ממומן יותר מדי מוצלח שעשינו עבורה – ״קיבלנו מבול של לידים, אנחנו עושים חישוב מחדש איך להתמודד עם כל עומס הפניות שנוצרו. הפניות היו לא רק רבות, אלא גם איכותיות, וכמעט עבור כל טלפון נקבעה פגישת מכירה!״. קמפיין טוב ומוצלח עובד בצורה עמוקה על הפסיכולוגיה של הלקוח. לכן נדרגש עבודת מחקר וניתוח עמוק ויסודי. אנו שמחים יחד עם לילך להנות מפירות ההצלחה של העבודה הקשה. בשיווק חייב לדעת לצאת מהקופסה, וזה בדיוק מה שעשינו עם חברת ״פליישר דורון מהנדסים בע"מ״, בקמפיין פייסבוק לפיינתאון! הרי המוצר המצויין שיש להם לא השתנה, אך בעבר הם פירסמו אותו בצורה לא מדוייקת, וחבל. אם גם לכם יש מוצר נהדר אבל אתם מרגישים שאתם לא מקבלים מספיק לידים עבורו – תנו למומחים שלנו לבחון אותו בצורה יסודית כדי לדאוג לכם לפניות רבות אך לא פחות חשוב, איכותיות.