User-agent: GPTBot Disallow: /

למה עסק מצליח ומתפתח קורס

מה הסיבה שעסק מאוד גדול ומצליח קורס, אני אשמח לשתף אתכם בסיפור של ברנרדו בלחוביץ, לקוח שראיינתי אותו לפודקאסט שלי "להקשיב למצליחנים", מי שירצה לשמוע את הראיון המלא מוזמן להיכנס לערוצי הפודקאסטים השונים שלנו.

ברנרדו הקים את רשת "פיצה מטר", רשת עם יותר מסניף אחד כמו שהרבה רשתות קמות והפכה להיות הצלחה מסחררת, הוא פתח סניף אחרי סניף ולמי שלא מכיר מה זה "פיצה מטר" זה הקונספט הראשון שהיה בארץ. זה לא פיצה עגולה לפי משולשים, אלא פיצה לפי מטר כמה מטר תרצה את הפיצה שלך? עשרים סנטימטר שלושים סנטימטר ארבעים סנטימטר..

 

הגאונות כאן הייתה לא רק באיכות המוצר אלא כמובן בבידול כי הרי כמה סנטימטר פיצה זה פיצה משפחתית? מאחר ואתם לא יודעים כמובן שברנרדו יוכל לגבות איזה מחיר שהוא רוצה עבור הסנטימטרים כי לא יכולתם להשוות את זה לפיצה הקיימת וכמו שאמרתי הפיצה עצמה הייתה טעימה והייתה הצלחה היסטרית מה גם שזה היה גימיק מטורף בר לנו שאלתי את ברנר. הגיע ממצב של רשת מסחררת שפשוט פותחת סניף אחרי סניף סניף אחרי סניף למצב של פשיטת רגל והתשובה הייתה כל כך פשוטה שזה כואב. והוא אומר, אלעד פשוט לא שלטתי במספרים כשאתה לא שולט במספרים של העסק, קל מאוד ליפול.

 

יכולים להיות לך עשרה סניפים מצליחים, אבל מספיק שבסניף אחד הייתה טעות ואתה פשוט מתחיל להפסיד כסף בערמות אני אתן לכם דוגמה, נגיד שאתם לא שולטים בכמות כוח האדם שצריכה להיות במשמרת פשוט לא הגדרתם את המספר הנכון. כמה אחוז צריך להוציא על משכורות בסניף? כמה עלות חומרי הגלם ששמים בכל פיצה האם יש שליטה בכל סניף וסניף, כמה באמת מוציאים גלם על המוצר עצמו? כי אם אין לכם את המספרים, ואתם לא שולטים במספרים איך תדעו אם גונבים מכם איך מנהל הסניף עובד בשחור? איך תדעו? אולי מישהו שם מפנק את הלקוחות יותר מידי או נותן המון צ'ופר.

 

איך תדעו? אולי יש תנור אפיה מקולקל וכל כך הרבה פיצות נזרקות לפח. אז הגלם מתבזבז, אבל מצד שני הכסף לא נכנס מה שמעלה את הגלם האם יש גבול מסוים לשכירות שאנחנו אמורים לשים שאנחנו לוקחים סניף או רק להתייחס למיקום עצמו? ואם המיקום הוא מספיק טוב כל סכום הוא הגיוני.

 

אני מכיר עסקים שמשלמים שכירות של מאתיים אלף שקלים בחודש, ואגב אני מכיר. סניף אני לא אגיד של מי שגם הגיעו למצב שהם משלמים שמונה מאות אלף שקל שכירות בשכירות בחודש ואם הם ראו רק היו יודעים מה המספרים, הם היו משלמים הרבה פחות כי המקום השני שילם שלוש מאות אלף שקלים אבל אל תדאגו אני יודע שהם עדיין עושים כסף בקיצור כמו שברנרדו אמר בעסק אתה קודם כל צריך לדעת לשלוט במספרים אחרת אתה פושט רגל בדיוק בגלל זה ודרך אגב אל תדאגו לו היום יש לו מלא עסקים מצליחים הבן אדם גאון והצליח לשקם את עצמו מאוד מאוד יפה אבל אם אתם רוצים לדעת לא ליפול ולא לעבור את מה שברנדו עבר כי היה צריך למכור בתים בשביל פשיטת רגל הזאת אני מזמין אותכם לכנס הקרוב שאנחנו אורחים שנקרא "סודות בניהול כספים" בו תוכלו ללמוד איך לחשב את המספרים של העסק שלכם, כמה צריך לשים על כל דבר ואיך לדעת איפה יש נורות אזהרה ומה המערכת שאני משתמש לבקרה שחודשים קדימה אני יכול לראות אם עומדת להיות צרה בכל עסק, ולא לחכות לטלפון מציפי מהבנק.

 

זה כל מה שזה עולה להציל את העתיד שלכם תירשמו ובוא נעשה כסף. ביחד.

 

אלעד הדר – יועץ עסקי .

 

עסק מרוויח או מפסיד?
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות