User-agent: GPTBot Disallow: /

לטפל בהתנגדות ״יקר לי״

איך לטפל בהתנגדות יקר לי והקשר לפלייסטיישן


להבדיל מכל מה שמלמדים אתכם לפעמים ההתנגדות יקר לי היא שבאמת זה יקר לו
באמת לבן אדם כרגע אין את התקציב, אין את הכסף או שהוא באמת חושב שזה יקר לו.
משמע זה הרבה יותר ממה שהוא תכנן להוציא או יכול להרשות לעצמו להוציא
אז האם מוותרים על המכירה? כנראה שלא הייתי כותב את המאמר הזה אם זה היה לוותר.

מי מעריך יותר פלייסטיישן?
הילד שקיבל את זה מתנה מההורים שלו, זה שיש לו כבר נינטנדו, ווי וכל המשחקים שיש הוא כבר קיבל
או זה שלהורים שלו אין כסף לקנות לו את הפלייסטיישן והוא עובד כל הקיץ באיזשהו לונה-פארק,
מקבל שכר מינימום ובסוף הוסף שקל לשקל וקונה לעצמו את הפלייסטיישן?
מן הסתם כולכם הבנתם שכמובן זה שעבד מאוד קשה לקנות לעצמו את הפלייסטיישן ישחק בו יותר,
יעריך אותו יותר, ישמור עליו יותר לא יזרוק את השלטים, ידאג תמיד להטעין, לכסות את זה מאבק,
לנקות אותו מידי פעם ויהיה מאוד גאה ברכישה שלו.
הוא בטוח גם משתמש בזה יותר וזו מהות השיעור שלנו להיום.
לפעמים יגיעו אליכם לקוחות ויגידו:
"תקשיב אני פשוט לא יכול להרשות את זה לעצמי, זה יקר לי מדי"
ובוא נגיד שאתם יועצי תזונה או מאמני כושר.
אתם אומרים:
"אתה יודע מה, דווקא בגלל זה אתה צריך לקנות את זה"
והוא אומר:
"מה זאת אומרת?"
תשיבו:
"תראה, בגלל שזה כל כך קשה לך להרשות את זה לעצמך, אין לי ספק שאתה מאלה שתפיקו
מהתוכנית הזאת הכי הרבה. אתה תשתמש בזה הכי הרבה ואתה תשיג את התוצאה הטובה ביותר
כי אתה מתאמץ לרכוש את הדבר הזה עבורך".
למעשה אני יכול להגיד לך שגם אצלי כשאני רואה בן אדם שממש
מתאמץ לרכוש את הייעוץ העסקי הוא משתמש הרבה יותר בכל "המתקנים".
הוא כאילו רוצה לדפוק את המערכת ולהשתמש בהכל, אז הוא עושה גם את הפודקסטים וגם
משתמש בסרטונים וגם בא לכל סדנה שאני מעביר
לעומת זאת אנשים שקצת יש להם יותר אומרים לי:
"את הסדנה הזאת אני לא צריך, זה אני לא אוהב לעשות ופה אני לא אוהב להצטלם"


כשלקוח אומר לכם זה יקר לי – תגידו לו מעולה


תגידו לו: "מעולה, אני כבר רואה איך אתה הולך להשתמש בזה הרבה יותר מאחרים כי דווקא
בגלל שזה יקר לך ודווקא בגלל שזה קשה לך אני רואה שאתה הולך להעריך את זה הרבה
יותר מכל אחד אחר ולכן אין לי ספק שאתה הולך להוציא מזה את המקסימום ואנחנו נראה תוצאות
מדהימות אצלך! תחתום כאן וכאן ובוא נתחיל".
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להפסיק להיות הגיוניים עם זה שבן אדם אומר לכם מידי פעם זה יקר לי.

למעשה אם בן אדם יחליט שהוא מעוניין לרכוש את זה אז הוא ימצא את התקציב.
זה מדהים שבן אדם אומר לכם על משהו אין לי 400₪ ואז מוציא על האייפון שהוא רוצה 6,000₪.
בן אדם אומר זה יקר לי כי זה עולה 30₪ יותר ממה שהוא תכנן להוציא ואז הוא עוצר עם חברים
ואוכל ארוחת ערב ומוציא כמה מאות שקלים או מתדלק את האוטו שלו ומוציא מאות שקלים.
זה רק עניין של איך אתם מעצבים את המוצר שלכם.
בן אדם קונה פיתרון לבעיה שלו! אם זה יקר לו וזה עדיין פותר לו את הבעיה אני מבטיח לכם שהוא יקנה.

 

נתראה במאמר הבא.

 

שלכם,
אלעד הדר

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות