User-agent: GPTBot Disallow: /

מה יגרום לכל עסק להגדיל הכנסות בלי להוציא שקל

ועכשיו לחידה 😉

יש לי חידה בשבילכם, מה זה משהו שלא עולה כלום ויכול להגדיל הכנסות לכל עסק?
זה משהו שלא רק אתם יכולים לעשות אותו, אלא גם כל עובד שלכם יכול לעשות אותו.
אני אספר לכם:
בשבת כשאני הולך להליכה שלי בים אני תמיד שם את הרכב שלי בשטיפת מכוניות.
היום כשהגעתי לשטיפה ראיתי שהוא החליט לסגור בגלל הגשם.
התוצאה הייתה שכל הלקוחות הקבועים שלו (ואני ביניהם) הלכו למתחרה שלו.

יחס טוב זה דבר ממכר

הגעתי לשטיפה המתחרה והכנסתי את הרכב, יחד עם החבר שאני הולך איתו באופן קבוע בשבתות.
כשיצאנו משטיפת המכוניות עשינו סיכום, השטיפה במקום החדש הרבה יותר טובה!
אבל אנחנו לא נחזור אליה, אנחנו נמשיך ללכת למי שהלכנו אליו עד עכשיו.
אתם יודעים למה? בגלל דבר אחד שכל אחד מכם יכול לעשות בעסק שלו.
העובדים ובעל הבית בשטיפה הקבועה שלנו פשוט נחמדים יותר, זה הכל.

בסוף כולם מחפשים חמימות ונעימות

נכון, השטיפה אצל המתחרה קצת יותר טובה אבל בשטיפה הקבועה שלנו יש אנשים הרבה
יותר נחמדים, יותר נעימים, יותר כיף להמתין והם מציאים לנו תמיד קפה. לעומת זאת כאן
ראיתי את בעל הבית יושב עם כוס קפה. ניגשתי אליו כשאני משתוקק לקפה
של בוקר: "יש אפשרות לכוס קפה? אני מוכן לשלם" והתשובה הייתה: "לא, אין קפה".
בזמן שהוא אומר לי אין קפה אני רואה שמאחוריו יש מכונה של קפסולות, שלא נדבר
על זה שהוא שותה קפה שחור (בטוח שהוא לא הביא אותו מהבית).

כסף זה לא הכל בחיים – לא עוד סיסמה

נחמדות ויחס אישי זה מה שכל אחד מכם יכול לעלות בו את הסטנדרט.
אני אספר לכם עוד מקרה, אחד מהמנויים של השיעורים היומיים שלי שלח לי הודעה.
הוא רשם לי: יש לי מאפיה, ואני רוצה לשתף אותך בפעולה מאוד מאוד מוצלחת שעשיתי".
השבתי לו:"מה אותה הפעולה אני אשמח לשמוע?"
והוא ענה: "תשמע, אמרתי לעובדים שלי במאפיה שכל בן אדם שעובר ברחוב פשוט
שיברכו אותו לשלום. והתוצאה הייתה שבממוצע כל אחד מתוך שלושה אנשים שאנחנו
מברכים לשלומם נכנסים לקנות משהו בממוצע של כ- 30₪."
הוא עשה חישוב והתוצאה הייתה שהוא הגדיל את ההכנסות שלו ב- 40 אלף שקלים
בחודש רק מזה שהוא ביקש מהעובדים שלו שכל פעם שלא משרתים לקוח ועובר מישהו
ברחוב תגיד לו: "בוקר טוב", "מה שלומך?" כאילו מכירים אותו שנים רבות, אין דבר יותר פשוט מזה.

יחס משפחתי ללקוחות – העסק מרוויח יותר

בטח אתם מכירים את זה שהלכתם באיזה טיילת או בטברנה ומישהו מהמסעדה מברך
אתכם בחמימות וגם מזמין אתכם פנימה.
אז הלקוח שלי עשה משהו מאוד מאוד דומה.
בסופו של דבר מוסר ההשכל כאן הוא מאוד מאוד פשוט, חברים אם תהיו נחמדים,
מסבירי פנים, אדיבים, תציאו שתיה, תציאו משהו אפילו כיסא לשבת עליו אתם פשוט תעשו יותר כסף!
לא צריך לעשות איזה קמפיין מטורף.


כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להיות נחמדים, כמו שהייתם רוצים שיהיו נחמדים אליכם.
אם אני היום הייתי מגיע והיו מכינים לי קפה על המקום ונותנים לי לשבת לחכות במקום סבבה.
הייתי אומר: "בואנה שווה לעבור לפה ולהיות לקוח קבוע" הרי כל שבת אני מגיע לשטיפה
והם היו עושים ממני עוד אלפי שקלים בשנה! אבל בגלל שהם קצת "אנטיפתים", הם
הפסידו את ההזדמנות שאני אהפוך ללקוח ואני בוחר לחזור לשטיפה שעושה עבודה
פחות טובה אבל ההרגשה שלי שם יותר טובה.
כי בסוף אנחנו מאוד מעריכים את הקשר האישי.
תלמדו את העובדים שלכם להיות נחמדים ואם אתם רוצים שהם יהיו נחמדים, תיהיו נחמדים גם אתם.
תשמשו דוגמה איך להתייחס ללקוחות שלכם, תהיו נחמדים אל העובדים שלכם והם ישרתו
את הלקוחות שלכם בצורה הרבה יותר טובה.

אם אהבתם שלחו את המאמר לחבר שצריך להיות קצת יותר נחמד ללקוחות שלו כמו לחבריו
ואנחנו נתראה במאמר הבא.

שלכם
אלעד הדר,

Picture of אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

משא ומתן
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות