למרות שהיה מדובר ביום שישי, למרות שהייתי בדיוק בדרכי לטיול משפחתי לכנרת היפיפייה בחופש שלי, ולמרות שהלקוח אמר לי שנדבר כבר בראשון, מצאתי את הזמן לדבר איתו שיחה של ארבעים דקות על הקו!
אתם רוצים לדעת למה?
מכיוון שהבנתי שהוא נמצא במשבר עם השותף שלו והיה חשוב לי לעזור לו לפתור את הבעיה. ואכן הגענו לתובנות חדשות לגבי הסיטואציה.
זה ההבדל בין מישהו שאכפת לו ממך ולוקח עלייך אחריות מלאה לבין מישהו שנותן לך ייעוץ לפי שעות ואכפת לו רק מהכסף שלך.
אומנם אני אפילו לא היועץ שלו ולא הייתי אחראי עליו, אבל אם הצלחתי לעזור לו, לגרום לזה שהשישי-שבת שלו יהיה יותר רגוע ושקט, אז בהחלט מבחינתי עשיתי את העבודה שלי.
עשו את הבלתי צפוי
הלקוחות שלכם יעריכו אתכם כשאתם עושים את הבלתי צפוי, לא רק את מה שמצופה, וברגעים האלה אתם באמת נמדדים. החוכמה היא שגם בזמן כזה, מצאתי את הזמן לתת שירות ללקוחות ולעזור להם על מנת שיעבור עליהם סוף שבוע רגוע. תנו ללקוחות שלכם שירות מעל ומעבר, עשו את זה מהלב ולא כי אתם נמדדים לפי זה והלקוחות שלכם ידעו ללא ספק להעריך את זה!
אלעד הדר, מנכ"ל Success