User-agent: GPTBot Disallow: /

לעולם אל תחששו לבקש עזרה! / אלעד הדר

לעולם אל תחששו לבקש עזרה!

לעולם אל תחששו לבקש עזרה!
לבקש עזרה בתחום שאני לא בקיא או לא יודע אותואו בתחום שאני בקיא בו ואשמח לדעת אותו יותר טוב,
ללמוד משהו חדש –  זה גדולה ענקית!

עזרה זה דבר נהדר לבקש ולקבל

הייתי באירוע משפחתי, שבו פנו אליי בחדרי חדרים – לקחו אותי הצידה ושאלו אותי אם אוכל לעזור להם בבעיה מאוד גדולה שיש להם, שכמובן לא אפרט כאן מהי.
בעיה שתוך כמה ימים הולכת להפוך לבעיה ממש גדול אם לא מטפלים בה מיד, אגדיר את הבעיה הזאת כבעיית כח אדם. אמרתי להם ב21:00 בערב שאבדוק לגבי זה, ב21:15 קיבלתי תשובה חיובית לגבי הפעולה שהם רצו לעשות. ב-23:00 בלילה, אחרי האירוע, ביצענו פגישה טלפונית, וכבר ב-3 בלילה הם כבר קיבלו את הליד הראשון לפתרון של הבעיה.
הרעיון הוא מאוד פשוט – כשאדם יודע לבקש את העזרה – יש סיכוי שיקבל את הפתרון. רוב האנשים מעדיפים לשמור את הצרות "אצלהם בבית", לא מספרים לאף אחד, לא חולקים מחשש שיצאו קטנים או שיראו אותם בחולשתם ולפיכך נשארים עם הבעיות.

אל תישארו לבד עם הבעיה

אני רואה אנשים שמסתירים את הבעיות הכלכליות שלהם מפני הקרובים ביותר שלהם – מבני הזוג, מהמשפחה מהעובדים, מהחברים הקרובים.
אם יש לכם בעיה ואתם צריכים עזרה – תשתפו, אתם לעולם לא יכולים לדעת מאיפה יגיע הפתרון. אלה שעזרתי להם אתמול בלילה מעולם לא ידעו שאוכל לתת להם את הפתרון לבעיה ובטח שזה לא יקרה כבר ב-23 בלילה והפתרון יתחיל ב-3 לפנות בוקר. המוסר השכל הוא שראשית כל תדעו לבקש עזרה, אחר כך אתם תמצאו פתרונות הרבה יותר בקלות!

אלעד הדר, מנכ"ל Success

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

לעולם אל תחששו לבקש עזרה! / אלעד הדר
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות