User-agent: GPTBot Disallow: /

גדילה של פי 4.5 במכירות בגלל אחד שינוי קטן גדול

עיניים מקצועיות יודעות לדייק

אחרי שהעליתי את הצילום מסך של הלקוח שהגדלנו אותו פי 2.5 בחודש הראשון בייעוץ שלו כולם
שאלו אותי, אלעד מה עשיתם?

אז בוא נתחיל ממה לא עשינו…. לא הגדלנו כוח אדם, לא הגדלנו תקציב ואף גם לא שינינו את המוצר.
אז איך יכול להיות שהגדלנו פי שתיים וחצי?

למעשה החוכמה זה באסטרטגיה השיווקית. בואו ואסביר לכם בדיוק מה עשינו.
כי כל מה שעשינו עם הלקוח הזה, זה בעצם בחנו מחדש את כל התרשים זרימה מרגע שהוא
מפרסם עד הרגע שהוא מוכר.

טעות קריטית אחת יכולה להרוס משפך שיווקי שלם

אף על פי שהיה לו מקדם דיגיטלי די טוב, כמו כן גם עשה עבודה לא רעה והיחס לליד היה ממש ממש סביר,
אבל הם היו נופלים בדבר אחד וכל מה ששינינו זה בערוץ העיקרי ששינינו את יחס ההמרה
מיחס סגירה של 1:7  ליחס של 1:1.6, זאת אומרת כמעט אחד לאחד וחצי יחס סגירה.

מה היה השינוי? ממש פשוט. המשכנו לנהל את הקמפיין הכי טוב שרץ אצלו, ויש לציין שהוא היה
טוב גם קודם פשוט ההמשך שלו לא היה מספיק טוב.

זה היה קמפיין צ'אט בוטים. היום קמפיין צ'אט בוטים זה אחד הקמפיינים הזולים ביותר,
אבל הטעות היא שמקדמים דיגיטליים עפים על עצמם עם הצ'אט בוט.

״תראה מה זה אתה לא צריך לדבר עם האנשים הכל בצאט בוט״

אז נכון ולא נכון. אנשים עדיין אוהבים אנשים ואוהבים לדבר עם אנשים.

כל מה שעשינו שינוי זה בשלב מסויים במשפך השיווקי. במקום להמשיך בחפירות בפרטים
הטכניים ובכל שאר הדברים, מה שעשינו זה הוספנו עוד משהו אחד קטן, נציג אנושי
אמיתי שמדבר עם אנשים בטלפון.

הכל היה ממש ממש פשוט. הוספנו את אותו נציג והנציג הזה ברגע שהוא טיפל באנשים,
יחס ההמרה הפך להיות יחס של 1:1.6.

זה הכל… ממש פשוט. כי כל מה שצריך למעשה זה אסטרטגיה שיווקית. חשיבה עסקית חכמה לטווח ארוך.

אסטרטגיה שיווקית היא הכל בעסקים

אז עכשיו אני רוצה להסביר לכם מה אתם צריכים לעשות בעסק שלכם.
בעסק שלכם אתם צריכים שיהיו המון המון יחסי המראה.

אתם צריכים לראות בכל שלב ושלב איך אתם ממירים.

ואתם צריכים לבנות אסטרטגיה שיווקית נכונה בעסק הזה
תראו כמה שזה ישפיע ביחס של 1:7 ליחס 1.1.6.

תעשו את החשבון מהר…

אני חושב שיש פה יחס של בערך 1:5, פי 5 בתוצאות מה שגרם להם להגדיל את המחזור
פי שתיים וחצי בחודש הראשון
בלי לשנות שום דבר. פשוט זה לא הערוץ מכירה העיקרי שלהם.

דבר נוסף שאתם צריכים להבין זה שאסטרטגיה שיווקית זה הכל.
זה הבידול שלכם, זה התרשים זרימה שלכם, זו התוכנית השיווקית שלכם. 
תעשו דברים נכון.

נתראה בכתבה הבאה.

שלכם,
אלעד הדר. 

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

ייעוץ עסקי לפתיחת עסק חדש
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות