User-agent: GPTBot Disallow: /

איך מגדילים את הפנסיה דרך הנכסים הדיגיטליים של העסק

לדאוג לפנסיה שלנו דרך נכסים דיגיטליים

אני  ממש לא מסתמך על הקצבה של ביטוח לאומי לפנסיה שלי .

בדיוק בגלל זה דאגתי להכין פנסיה חלופית המשולמת על ידי שתיים מהחברות החזקות כיום בעולם, גוגל ופייסבוק.

איך מגיעים לשילומים (לפנסיה) משתיים מהחברות שכולם משלמים להם במקום לקבל מהן כספים?

לבנות נכסים דיגיטליים

זה ממש לא מסובך. שימו לב, מה שצריך להשכיל זה שבעסקים כמו בחיים צריך להעצים נכסים. נכסים הם ודאי לא רק מוצר פיזי שבנוי מקירות ובטון. השם הטוב שלכם, הקהילה שבניתם, הטכנולוגיה של העסק שלכם וכדומה, הם למעשה הנכסים שלכם בעולם הדיגיטלי.אנחנו חיים בתקופה שבה כל אחד יכול להקים לעצמו נכס דיגיטלי ואני מאלו, הדור הישן, שלא מאמין בלקנות נכס קיים שמישהו מבטיח לי עליו תשואה מעולה, שאם הוא היה כזה מוצלח, אז למה שימכור לי אותו מלכתחילה?
אני שייך לדור הקודם, כבר זקן בן 45 😉, ולמדתי דבר או שניים בחיי. השכלתי להשקיע לביתי, למדתי להתמיד, ובטח שלא להתפתות כשמספרים לי על משהו שנשמע טוב מדי מכדי להישמע אמיתי. במרוצת השנים למדתי אך ורק להסתמך על תוצאות קודמות ולא על הבטחות עתידיות.

רק עבודה קשה מניבה תוצאות

בעיקר למדתי לא לשבת ולחכות שדברים פשוט יקרו לי.  לא מסביבתי הקרובה אותי, לא מהמדינה, לא מביטוח לאומי ואפילו לא לחכות ליושב במרומים.
נאותי ללמוד על בשרי שתמיד צריך לעשות את "ההשתדלות" האישית שלי.

הרגע שתתחילו לשנות את התפיסה של העסק שלכם מסטוצים לקשרים ארוכי טווח, אתם מהר תתחילו להבין שלידים קרים ומהירים אינם מתכון מוצלח לבניית עסק.  בניית קהילה ומערכות יחסים עמוקות, הם אוצר, וכדי להגיע לקהילה ומערכת יחסים חובה להעניק ערך, המון ערך, ובעיקר להתמיד יום אחרי יום בלשמר את הקשר בדיוק כמו זוגיות טובה המשבחת עם השנים כמו יין טוב.
ואם אין לכם ערך להעניק? אני מתנצל מראש, אבל ראוי שתסגרו את העסק ולא תמשיכו לבזבז כסף, משאבים, זמן יקר ומפח נפש מתסכל.

אבל…. אם יש לכם ערך? תצעקו אותו בכל מקום אפשרי! לא חסרות פלטפורמות, למעשה בכל זמן צצות עוד ועוד פלטפורמות ואף אחד לא אסר עליכם להשתמש בכולן גם יחד.

מתנה מהרשת החברתית הגדולה בעולם על עבודה הקשה 

אז כעת, במקום לשבת לעסוק בקמפיין הבא שיצור לכם לידים מהירים, התעוררו בבוקר עם החשיבה –  באיזה דרכים אני מסוגל להעניק ערך לקהילה שלי ושימו לב שלא כתבתי איך להגדיל את הקהילה כי כשנותנים ערך הקהילה גדלה מעצמה! ולמען האמת, זה אחד המדדים המדוקיים ביותר האם אתם באמת מעניקים ערך או עוד פעם מנסים לקדם רק את עצמכם.

פוסט, סרטון, מאמר או בלוג מוצלח, יזכו למעורבות מיידית ופופולאריות, והרשת החברתית בנויה כך שהיא תתגמל אתכם מיידית על מעורבות וחשיפה טובה.

טריקים זולים יחזיקו לזמן קצר בדיוק כמו שסקס טוב לא מחזיק זוגיות.

אז עכשיו לעבודה – כתבו תוכנית לקראת השנה האזרחית החדשה –  איך אתם הולכים לתת תוכן מדי יום, כן, קראתם נכון! מדי יום, עקביות היא שם המשחק. האם זה יהיה מאמר, סרטון, תמונת השראה או כל דרך אחרת?

יש 64 דרכים ליצירת תוכן בטוח תוכלו למצוא אחת שתהיה נוחה לכם להתמיד.

רק תעשו לעצמכם טובה, למען הפנסיה שלכם, תדאג ולכם לנכסים, כי אינני רואה את מרק צוקרברג או לארי פייג' מלווים לכם כסף או מחזירים לכם חלק ממה ששהקעתם אצלם באתרים. אבל אם תשקיעו בעקביות בתוכן, תוכלו לקבל מהם כסף.

הבוקר, כמו בכל חודש קיבלתי את הפנסיה שלי מגוגל, והיא ממשיכה לגדול מחודש לחודש. ולפני שבוע פייסבוק בישרו לי שאחרי שהגעתי ללמעלה מ 660 אלף דק' צפייה לא ממונים בטווח של 60 יום (!) גם הם מתחילים לדאוג לי לפנסיה ולמעשה מעכשיו אוכל להיות מתוגמל על כל הסרטונים שאי פעם העלתי. ורק כדי לסבר את האוזן מדובר נכון לרגע זה בלמעלה מ 5,000 סרטונים! אז אז תעשו את החישוב של ה $$ ותפנימו את חשיבות ההתמדה בבניית נכסים דיגיטליים.

ולא, לא תמצאו פה קליק-בייט בניסיון למכור לכם משהו. אני כאן לסייע. עליתי על הנוסחה, קורה משהו מדהים ביקום שלנו. ככל שאתה עוזר ליותר אנשים ונותן יותר ערך למי שמסביבך אתה פחות פחות צריך לדאוג למכירות או ללידים.

אם יעזור לכם שארשום אתכם לשיעור היומי שאני שולח ללקוחות שלי מדי בוקר בווצאפ, השאירו לי הודעה בטופס ליצירת קשר. אני מאמין בקארמה טובה.

יאללה, עכשו לכו לתת ערך!

משתוקק ללמוד מכם,

אלעד הדר

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות