User-agent: GPTBot Disallow: /

למה חשוב כל כך לתת ערך מיוחד ועקבי עבור הלקוחות שלנו?​

למה חשוב כל כך לתת ערך מיוחד עבור הלקוחות שלנו?

אומרים שכדי להצליח צריך לעבוד קשה, אני חושב שרוב האנשים לא מבינים מה זה אומר לעבוד קשה כדי להצליח, יש שחושבים שלעבוד יום אחד 14 שעות זה לעבוד קשה, יש שחושבים שאם השקעת שבוע או חודש עכשיו את אמור לקצור את פירות ההצלחה.

אני 15 שנה מצלם סרטונים, כן קראתם נכון, 15 שנה, עוד לפני שהייתי בפייסבוק התחלתי לצלם סרטונים, בהתחלה העלאתי רק ליוטיוב וכשפייסבוק הציעו את האפשרות מיד קפצתי על ההצעה.

אנחנו חיים בעולם שההצלחה בידיים שלכם, הכל זמין, כל האפשרויות לחשיפה זמינות במידה ומשתמשים בהם עושים זאת בהתמדה ועם הרבה מוטיבציה רצון ועבודה קשה.

לתת ערך ללקוחות שלכם

פעם היה צריך להגיע לתוכנית של יגאל שילון כדי להיות סלב, אח"כ היה צריך להגיע לכוכב נולד או לאח הגדול אבל היום כדי להיות סלב צריך זה לתת הרבה תוכן וערך, ככל שתהיו יותר בנתינה כך תקבלו יותר, הצופים מצביעים עם העכבר ומדד הרייטינג הוא מונה הדקות.

הרשתות החברתיות לומדות איזה תוכן מעניין את הגולש ומה לא מעניין ובהתאם לאיכות התוכן כך הצופה נשאר יותר זמן וגם הרשת החברתית מבינה שמדובר בתוכן בעל ערך ומקדמת אותו לאחרים.

רוב בעלי עסקים שאני מכיר מקדמים את עצמם, מנסים למכור, ממנים בלי סוף במקום להבין את העיקרון הפשוט, אם יש לכם ערך אמיתי לתת אנשים כבר ידעו לראות את זה והרשתות החברתיות יתגמלו אתכם בהפצה במקום שתצטרכו להשקיע במימון.

לכל אחד מכם יש מה לתת, מאלף כלבים, רואה חשבון, גרפיקאי או מדריכת הנקה זה בכלל לא משנה במה אתם עוסקים יש לכם תוכן וערך אז פשוט תתחילו לצעוק אותו!

אינטרקציה יומיומית ואחידה

לפני כמה שנים החלטתי שאני אשלח מדי יום שיעור יומי למנויי ווצאפ וכך אני עושה בהתמדה מדי יום (מי שעדיין לא רשום שיבקש ואצרף אותו בשמחה) את אותו התוכן אני מעלה גם לפייסבוק שלי באיחור קל (חודש בממוצע) וכמובן גם מעלה ליוטיוב, משם זה עולה גם לאפליקציה שלנו ולעוד מספר מקומות כסרטונים מקוצרים (טרנד שמציע לכם לרכב עליו כי זה הדבר הבא) בקיצור אני דואג להיות בכל מקום אבל הכל מתחיל מהיצירה הראשונית.

ש שחושבים שכל היום אני מתעסק ביצירת תוכן כשהאמת היא שזה 10 דק' ביום, כן קראתם נכון, זהו, 10 דק' ביום, 3-4 לסרטון העלאה ושליחה וביי ביי אני ממשיך ליום שלי, תחליטו, תתחייבו תצהירו לכל העולם ויאללה להתחיל!

מענק התמדה ייחודי מסוגו בארץ מתנת פייסבוק

לפני שבוע קיבלתי תעודת התמדה, ככה אני קורא לזה, תוקף להצלחה של התמדה, פייסבוק עדכן אותי שאני מהבודדים בארץ שזכו בתואר "יוצר תוכן" תואר שהמשמעות שלו היא:

  1. שיהיו לך 10,000 עוקבים (לא לייקים) משימה דיי פשוטה יחסית.
  2. שעברת את סך 600,000 דק' צפייה בסרטונים שלך בחודשיים האחרונים כשתוכן ממומן לא נספר (מה שבדיוק מקשה על כולם להגיע למספרים האלה) אני מקווה שקראתם טוב, מעל 600,000 דק' ב 60 יום אורגני לחלוטין וזה רק בפייסבוק! (סה"כ מסתבר שאני עובר את המליון דק' בחודשיים באורגני כמובן)

אני לא ממן קמפיינים (חוץ מגיוס יועצים שזה תמיד חסר לי כדי להדביק את הפער לדרישה של השירות שלנו) אני פשוט נותן ערך והיקום מתגמל אותי בחזרה, פשוט!

אז האם אני יותר מוכשר, חכם או בעל יכולת מכם?

התשובה היא חד משמעית לא!

אני פשוט מתמידן סדרתי אחד שלא מפחד לעבוד קשה כדי להצליח ולא מחכה שהפיה הטובה או קמפיין ממומן כזה או אחר יביאו לי את ההצלחה.

מזמין כל אחד מכם לשאול איזה שאלה שהיא רוצה אעזור לכם להצליח בשמחה זה הסיפוק הגדול ביותר שלי.

זהו, חפרתי, פרקתי ואני הולך להכין קפה חזק ולחזור לעבודה.

אתם מסוגלים לתת ערך. יש לכם המון לתת, זכרו את זה.

שלכם,

אלעד

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות