User-agent: GPTBot Disallow: /

פורטנייט וניהול עובדים

פורטנייט וניהול עובדים
אם יש לכם ילדים אז אתם בטח יודעים מה זה פורטנייט והבוקר איך פורטנייט קשור לניהול עובדים שלכם והצבת מטרות לקראת השנה החדשה.
אז אתמול שחזרתי הביתה אישתי אומרת לי תשמע צריך לעשות שיחה עם אחד הילדים כי הוא פשוט יצא לחופשת חנוכה אבל הוא כולו בפורטנייט או לא עושה שיעורי בית הוא לא עוזר בכלום הוא פשוט כל היום בתנוחה של מול מסך של האקס בוקס משחק עם האוזניות צועק ביחד עם החברים שלוו.
אז אתם שואלים איך זה קשור לעובדים שלכם? אני לקחתי אותו לשיחה וראיתי שמה שצריך לעשות איתו וכמובן לאפשר לו לשחק אבל גם צריך לשים גבולות אז קודם כל קראתי לו לסלון דאגתי שלא ישמע אף אחד בדיוק כמו שאתם מעבירים ביקורת על העובדים שלכם אל תעבירו ביקורת ליד אחרים דאגתי לבודד אותו מהסביבה הטבעית שלו אבל גם לא להיות בסביבה הטבעית שלי בדיוק מה שהייתם רוצים לעשות שיחת חתך עם אחד העובדים שלכם הייתם לוקחים אותו החוצה למסעדה או אפילו לשבת על ספסל, דאגתי בשיחה לשבת ממש מולו באותו צד של השולחן ולא מולו ולא כשאני שוכב על הספה ולא כשהוא שוכב על הספה אלא להראות לו שאני והוא באותו גובה באותה רמה ואני מאוד מעוניין לשמוע את מה שיש לו להגיד.
במקום לכפות עליו
את המטרות שלי ובמקום לכפות עליו את החוקים שלי אמרתי לו אשד אני חושב שעכשיו בחופש צריך למצוא קצת איזון נראה לי שהיום טיפה אפרת את האיזון כמובן שהיה לחוץ הרבה יותר ממני מהשיחה ולי אין מה לפחד והוא כבר היה מוכן לנורא מכל.
זה.שנחרים לו את האקס בוקס ולא ניתן לו לשחק וניתן לו עונשים.
ולמעשה זה הדבר הגרוע מכל כי כשאתה עושה את זה אתה רק מוציא אותו נגדך זה מה שנקרא כוח נגד כוח.
לא יצא מזה שום דבר טוב הוא מקסימום יעשה חרם ויראה לנו שהוא גם לא לומד אף על פי שהחרמנו לוו את האקסבוקס.
אמרתי לו משהו אחר שאני רוצה שהוא יקבע ושהוא ימליץ מה הוא חושב צריך להיות התוכנית לחופש חנוכה.
בדיוק כמו שהייתי נותן לכם לבקש מהעובדים שלכם שהם אלה שיקבעו את היעדים שלהם לשנה החדשה.
שבן אדם הוא בעצמו מכריז מה היעדים שלו הוא יקח עליהם אחריות הרבה יותר גדולה ויוכל לתכנן מה לעשות לגביהם.
כאתם קובעים אותם זה היעדים שלכם והוא אולי אגיע אליהם ואולי לא.
אשד אמר אין לי רעיון ואז אמרתי לו את המשפט המאפיונרי ביותר שאפשר מעדיף שאתה תקבע מאשר שאני אקבע אז בוא תשקיע טיפה מחשבה לפני שאני נהיה יצירתי .
ואז אשד מייד יתאשת והבין שכדאי לו שהוא יקבע
את היעדים והמטרות אשד ענה ואמר שהוא מוכן בבוקר לעזור שעתיים בבית ואחרי זה שעה ללמוד ורק אחרי זה לשחק. אמרתי לו האמת שזה אפילו יותר ממה שציפית אפשר קצת פחות אז אמר לי מה אתה תסכים אפילו לשעה בשעה שהיה לימודים בשעה עזרה אמרתי לו בהחלט כן כשאני הלכתי לקראתו קרה אחד הדברים המופלאים ביותר. הוא אמר אם ככה אז אני מוכן שכל פעם שאמא צריכה אותי אני אעזור לה.
רק שתסכים שאני אסיים את אותו משחק ואז אני אבוא לעשות את מה שהיא רוצה.
ותראו איך רתמנו את הנכונות שלו בלי לכופף לו את היד לשבור לו את השלמות האישית בלי להוריד לו את המוטיבציה וגרמו ולו לרצות לעשות את הדברים האלה ולבחור בכך בעצמו .
בדיוק באותו צורה אתם צריכים לרתום את העובדים שלכם לתת להם לבחור את היעדים והמטרות שלהם להם לבחור את הכלים המשאבים והצוות שאיתו הם עובדים על מנת שישיגו את המטרות שלכם עם הרצון שלהם.
אי אפשר לעשות שום דבר בכפייה אם אתם תלכו כוח נגד כוח הם יוכיחו לכם כמה אתם טעיתם בדרככם.
אז היה היום מסר כפול על איך לגרום לילדים לשחק פחות בפורטנייט ויותר לעזור בבית וגם לעזור עם השיעורים שהם צריכים לעשות וכמובן שאפשר ליישם את זה כמו שראיתם גם לעובדים.
אני מאחל לכם חופש חנוכה שמח לא משנה מתי אתם רואים את זה זה עדיין רלוונטי גם לעובדים שלכם שיהיה לנו יום שמח ביי ביי

 

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות