User-agent: GPTBot Disallow: /

דרכים להגדלת מסגרת האשראי בבנק

ככה תגדילו את מסגרת האשראי שלכם בבנק ,כסף עושים מכסף, ולכן צריך גם שיהיה לנו מספיק כסף לעשות אותו. בעל עסק לא יכול להיות לחוץ כלכלית ולפתח את העסק שלו.

הוא צריך אשראי כדי לגדול. אשראי זה קודם כל זה אמון, נכון אנחנו נותנים קרדיט למישהו.

אז קודם כל חשוב לשמור על אמון טוב עם הבנק ואני אתן לכם כמה כללים שהבנקים אוהבים וכמה שפחות ואיך אני מגדיל מסגרות ללקוחות בחשבון הבנק.

(אפילו אם זה בבנק שהם כבר נמצאים בו מבלי לעבור לבנק חדש, גם אם קיבלו מ ספר פעמים סירוב לבקשה זו).

נתחיל קודם כל בזה שלוקחים אשראי. כשלא צריכים. כן שמעתם נכון? העלות עמלה להעמדת מסגרת אשראי פשוט זניחה זה כסף קטן לעומת הביטחון שיהיה לכם ובטח לעומת מה שאני עומד ללמד אתכם.

 

רוב האנשים משתמשים באשראי כמו מדף בבית. אם יש מדף ריק נעמיס עליו אחר כך קשה להתנתק ממנו, אבל אנחנו צריכים לחשוב ולרמות את עצמנו בראש מסגרת האשראי שלנו היא לא באמת שלנו ואני אסביר..

 

קודם כל בחשבון בנק יש לפחות שתי מסגרות מסגרת א' ומסגרת ב' תדמיינו שמונים אחוז ועשרים אחוז יש בנקים שעובדים גם עם שלוש מסגרות מה שקורה שהם אומרים לכם, מסגרת האשראי שלכם נגיד היא עשרה אחוז בשנה זה עבור מסגרת אלף שהיא שמונים אחוז מה שקורה שאם תיכנסו למסגרת ב' שזה הקצה העליון. של המסגרת האשראי שלכם אתם לא רק משלמים עמלה הרבה יותר גבוהה נגיד שישה עשר אחוז עבור אותה מסגרת אשראי עבור אותו כסף פשוט בגלל שאתם קרובים יותר לרף העליון אלא בגלל שאתם הופכים להיות לקוח בסיכון.

 

למעשה, ככל שאתם משתמשים יותר במסגרת האשראי שלכם, ככה אתם יותר מסכנים את הבנק ולכן הרצון שלו להגדיל לכם את המסגרת משתנה מאוד ולא תקבלו יותר הטבות.

לכן, אם אני צריך מסגרת של מאה אלף שקלים וזה, באמת מה שאני משתמש אני תמיד יבקש מאה עשרים מאה ארבעים מאה חמישים על מנת שאני אשתמש תמיד בשמונים אחוזים ולכן אם אני במסגרת של מאה חמישים ומשתמש במאה זה לא נורא אם המסגרת שלי מאה ועשר ואני משתמש בתשעים או תשעים וחמש הבנק מסתכל עליי כבר לא טוב למעשה יש המון המון פרמטרים איך להעלות את מסגרת אשראי אחד מהם תלוי גם במה.

 

אתם מבקשים את הכסף ישאלו אותכם למה אתם רוצים מסגרת אשראי אם תגידו תשמע תקופה קשה מלחמה וירוס משתולל הייתי חולה לא עלינו שמעתי הלקוח שהלך ואמר יש לו סרטן הוא צריך להיכנס להליך רפואי בכלל סגרו לו את המסגרת אשראי הבנק הוא לא חבר שלכם הבנק הוא סוג של ספק שמשקיע אשראי אשראי בעסק שלכם כדי לקבל כסף בתמורה, רוצה לדעת שאתם הולכים להחזיר אותו? טיפ נוסף, זה תמיד תבהירו שהכסף נועד לצמיחה לפרסום לכוח אדם לקנייה של ציוד נוסף להרחבה של כוח אדם או לכל דבר אחר, שבסופו של דבר הבנק הולך לראות את הכסף שלו בחזרה פלוס חברים אם הבנק לא ירגיש את זה, הוא לא יתן לכם עוד אשראי.

ואם תרצו לשמוע עוד על עשרות הטיפים שאני יכול להציע אתם מוזמנים לפגישה איתי אצלנו.

 

אלעד הדר – יועץ עסקי

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

אשראי ללא הבנק
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות