בעבר לא נתתי ייעוץ של סיינטולוגיה. השתמשתי בדיוק באותם כלים כמו שפירטתי קודם, רק בהתחלה, כשהתחלתי את הייעוץ, לא היו לי הרבה כלים. השתמשתי בכמה שיותר כלים מהלימודים שלי בהאוורד קולג, לכן הרבה מאוד מצגות היו עם כלים שנתתי קרדיט ל רון האברד שממנו למדתי את הכלים האלה. במהלך הזמן פיתחנו שיטות עבודה משלנו. ראינו מה מתאים לשוק מה שנקרא. בשנים הנוכחיות, ארבעים שנה אחרי שרון הברד הלך לעולמו, ראינו מה עובד בשוק. בישראל ובכלל בעולם המודרני. לכן שינינו את זה, אבל עדיין קשה. יש מקום לתת קרדיט על נותן כמו שהוא נותן לאלברט איינשטיין כמו שנותן לי סטיב ג'ובס, כמו שאני נותן לכל בן אדם אחר.
1. הבנת צרכי הלקוח אחת הטעויות הנפוצות בתהליך המכירה היא מיקוד יתר במוצר או בשירות במקום בלקוח. כדי לשפר את