User-agent: GPTBot Disallow: /

איך הם מצליחים בלי פרסום

איך זה הגיוני שיש בעלי עסקים שמפרסמים בלי סוף כל חייהם ולעומת זאת יש עסקים מאוד מאוד מצליחים שלא פרמו מעולם.

בטח יש לכם גם את החבר הזה שאתם לא מבינים איך העסק שלו עובד, שהוא לא מפרסם, לפעמים הוא אחד כזה שאין לו אפילו רשתות חברתיות ויחד עם זאת לא חסרה לו אף פעם עבודה.

 

אז בואו אני אספר לכם סיפור על טראומה אישית שחוויתי השבוע. השבוע בעקבות הרבה פרסומות שאני נחשף אליהן בטיק טוק לאיזה "ברבריה" (מספרת גברים) חדשה, מי שלא יודע זה השם החדש למספרות ממותגות אמרתי גם אני חייב ללכת, לא כי יש לי זקן מאוד גדול שדורש טיפוח, פשוט ראיתי שהם עושים שם משהו מאוד מעניין.

 

מעבר לתספורת הם עושים טיפול פנים מאוד מאוד מפנק עם מגבות כאלה כמו שאתם רואים בסרטים כמו בטורקיה (ועכשיו אין טורקיה) ואתה יושב עם אדים ועם מגבות ועם התפיחות על הפנים ועם קרמים ומסכות, אז אמרתי יאללה יש לי זמן פנוי בוא נלך טיפה להתייפייף אז הלכתי.

עכשיו נתחיל מזה שקודם כל לא קיבלו אותי בשעה שקבענו למרות שיש להם תאום דיגיטלי והכל מאוד מאוד "הייטקי" ומדויק ואתה לא יכול להתקשר אמרתי "וואי בטח הם עובדים כמו שעון".

 

אז לא בדיוק, המתנתי מעל 20 דקות. שבזמן שלי זה נחשב המון המון כסף אבל בואו נניח את זה רגע בצד. בשלב שאני מתיישב נאמר לי, "עכשיו תלך לחפוף". למה לא חופפו לי בזמן שהמתנתי ?

לא יודע. כי מי שחופף לא עושה טיפול פנים? אבל חכו זה לא הכל אני יושב ואז אני רואה את הבחור כזה מצקצק ומקלל לעצמו בלב ואז הולך ומדבר עם בעל המקום ומתלחשש ואז שניהם מתכופפים מתחת לדלפק ולבסוף הם באים אליי והוא שם עליי איזה מגבת ואני מריח את המגבת ואומר לו "אחי מה זה המגבת הזאת? אני לא יכול לנשום מה זה הריח הזה?, היא רטובה ומסריחה".

 

מכירים את המגבת הזאת שבחדר האמבטיה שלכם שמחכה שבוע עד שאתם מפנים את הכביסה? כזאת. כזה ריח היה לאותה מגבת. אמרתי מיד "אין מצב, תביא לי מגבת חדשה, מה זה? זה מגבת של אתמול?" הוא אומר לי "לא לא זה הרגע יצא מהכביסה". עכשיו באמת אני יודע איך מריחה מגבת מהכביסה, זה? לא היה מהכביסה, זה היה קר ומסריח בצורה בלתי רגילה אחר כך עשו לי טיפול פנים.

 

שלא נדבר על זה שהמקום כל כך, עזבו שהרגשתי כשישבתי בכיסא כאילו השיבו אותי על כיסא של ילד בן 6, מרוב שהוא היה קטן הברכיים הגיעו לי לאוזניים.

זה הגיע למצב שמכונת האדים מרוב שאין מקום היא רק על צד אחד של הפנים (מסתבר שכשצילמו את הסרטונים לא היה אף אחד אחר במקום) בקיצור עשו לי אדים על צד אחד של הפנים על הצד שני היה לי מזגן ושאר הטיפול היה בהחלט טראומטי אבל כל זה יכול היה להימנע ויכול להיות שהם יכלו אפילו לתקן ולהימנע מהביקורת הזאת שאני מעביר במאמר הזה.

 

שימו לב אני לא אומר בשום אופן במי מדובר, לא רוצה לעשות "שיימינג" אני?מן הסתם לא אלך לשם יותר.

אבל אם רק בעל המקום היה עושה דבר אחד, והיה דואג לעשות "פולוא-אפ" בסיום הטיפול, או אפילו שואל אותי. דרך אגב לא שאלו אותי אפילו שיצאתי איך היה, רק שאלו אותי בזמן שאני בקופה משלם עבור הטיפול ממש ליד המטפל אם אני רוצה להשאיר לו טיפ. מה שמן הסתם גרם לי לתחושת חיוב להשאיר טיפ כי "לא נעים".

וכמה אתם חושבים שעלה לי התענוג? תזרקו מספר..

לא פחות מ-310 שקלים, כן, שמעתם טוב! אין לי זקן אפילו, 310 שקלים זה מה שעלה לי הטיפול. מיותר לציין שהרגשתי באותו יום כאילו עבדו עליי פשוט לכל בן אדם הלכתי וסיפרתי איך דפקו אותי ואיך הטיפול היה מזעזע ואפילו הרו"ח שלי שמע על הטיפול הזה כשבמקרה דיברנו והוא אמר לי "בואנה חשבתי לבוא לשם, ראיתי את הסרטונים בטיק טוק" אמרתי לו "שכח מזה".

כל זה יכול היה להימנע ויכול להיות שבעל העסק יכל לתקן את זהאם רק היה עושה דבר אחד וזה פולוא-אפ ללקוחות שלו בסיום הטיפול, לשאול "היי, איך היה?" זה הכל.

תראו טעויות קורות עסקים צריכים לצמוח מזה אבל כשאתם לא עושים "פולוא-אפ" של בקרת איכות בסיום הטיפול או השירות שאתם מספקים איך תשפרו את העסק שלכם? ואיך תדאגו שהלקוחות יחזרו? עסק טוב זה לא עסק שצריך לפרסם כל הזמן ולהעלות את הסרטון הבא כי הלקוחות פשוט ממליצים עליו, הרי אם הייתי הולך לשם ויוצא מרוצה הייתי בא לשם כל חודש מביא את החברים שלי ממליץ לכולם ומספר "אתה לא מאמין איזה חוויה כיפית הייתה לי" בדיוק ממש כמו שרואים בסרטונים  בטיק טוק במקום לספר לאנשים "זה היה נראה לי מדהים אבל זה היה פשוט ההפך המוחלט".

 

אז חברים בסוף הטיפול שלכם בסוף השירות שלכם בסוף תקופה לא משנה מתי אפילו אפשר תוך כדי השירות לעשות פולוא-אפ של בקרת איכות תכניסו את זה לשגרה שלכם תשפרו את המוצר שלכם תראו ללקוחות שלכם שאיכפת לכם ואני מבטיח לכם שתצטרכו הרבה פחות פרסום ויהיה לכם הרבה יותר לקוחות ממשיכים.

 

אלעד הדר – יועץ עיסקי

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

כמה פעמים לעשות פולואפ - מכירות
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות