סיפור הצלחה – שגיא סופרין

left_compassלפני כשנה התחלתי לעבוד Success עם חברת הגדרתי לעצמי ולשותפים שלי שאני לא מעוניין בעוד לקוחות חדשים, כי פשוט לא הייתה לי אפשרות לטפל בהם בהתאם לסטנדרטים שאני מאמין שכל לקוח צריך לקבל מהמשרד.

בפגישת הייעוץ הראשונה עםהגדרתי מפורשות:
אני לא רוצה עוד לקוחות, רק תורידו ממני את העומס.
במגוון צעדים ניהוליים פשוטים יחסית, וזה היופי בכל התהליך, הפשטות שלו מתאימה לכל אחד, הורדנו עומס מעלי והגברנו את יעילות העבודה במשרד.

כתוצאה מהייעוץ וישומו, מורגש במשרד שינוי בתרבות הארגונית. התקשורת (הן הפנימית והן החיצונית) השתפרה.

עובדים אינם מגלגלים משימות כלפי מעלה, מקבלים על עצמם יותר אחריות ומגיעים עם הצעות לפתרונות.

אותו נפח עבודה מבוצע בזמן קצר יותר. לשם דוגמא:
אנו עומדים בלוח זמנים לסיום הגשת הדוחות לשנת 2007 בזמן הקצר בארבעה-חמישה חודשי עבודה, בהשוואה לשנה הקודמת!

לאור זאת מתאפשר לי לתת שירות טוב יותר בזמן שנותר, לקלוט לקוחות חדשים וכמובן לבצע יותר עבודה באותן עלויות שכר.

עכשיו אני יכול להתפנות לשיווק והגדלת הפעילות, דבר שלא יכולתי לעשות בעבר.

אני מודה ל – Success על הליווי והעזרה.
שגיא סופרין, רו"ח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

עוד סיפורי הצלחה

באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות
דילוג לתוכן