User-agent: GPTBot Disallow: /

מתי אתם זמינים ללקוחות?

למרות שהיה מדובר ביום שישי, למרות שהייתי בדיוק בדרכי לטיול משפחתי לכנרת היפיפייה בחופש שלי, ולמרות שהלקוח אמר לי שנדבר כבר בראשון, מצאתי את הזמן לדבר איתו שיחה של ארבעים דקות על הקו!

אתם רוצים לדעת למה?

מכיוון שהבנתי שהוא נמצא במשבר עם השותף שלו והיה חשוב לי לעזור לו לפתור את הבעיה. ואכן הגענו לתובנות חדשות לגבי הסיטואציה.
זה ההבדל בין מישהו שאכפת לו ממך ולוקח עלייך אחריות מלאה לבין מישהו שנותן לך ייעוץ לפי שעות ואכפת לו רק מהכסף שלך.

אומנם אני אפילו לא היועץ שלו ולא הייתי אחראי עליו, אבל אם הצלחתי לעזור לו, לגרום לזה שהשישי-שבת שלו יהיה יותר רגוע ושקט, אז בהחלט מבחינתי עשיתי את העבודה שלי.

עשו את הבלתי צפוי

הלקוחות שלכם יעריכו אתכם כשאתם עושים את הבלתי צפוי, לא רק את מה שמצופה, וברגעים האלה אתם באמת נמדדים. החוכמה היא שגם בזמן כזה, מצאתי את הזמן לתת שירות ללקוחות ולעזור להם על מנת שיעבור עליהם סוף שבוע רגוע. תנו ללקוחות שלכם שירות מעל ומעבר, עשו את זה מהלב ולא כי אתם נמדדים לפי זה והלקוחות שלכם ידעו ללא ספק להעריך את זה!

אלעד הדר, מנכ"ל Success

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות