User-agent: GPTBot Disallow: /

מה הקשר בין פאזל להצלחה של עסק? / אלעד הדר

הגיעה אלי לקוחה אחרי שהיה נראה שהכל מושלם, היא עזבה תחום שבו היא ממש ממש מקצוענית. יהיא עבדה כשכירה בזה 7 שנים עם רשימת לקוחות ענפה וקשרים מפה ועד הירח שכל אחד יכולים להגיע אחרי 20 שנה.היא עבדה בחברות גדולות אז כבר היה לה את כל הקשרים. היא בנתה אתר לתפארת, ובנתה פייסבוק נפלא, העלתה תכנים מעניינים, הלכה לכל סדנה אפשרית פחות יותר וכל יום עבדה מבוקר עד ליל. בסוף השנה שעבדה כעצמאית כלל הכנסות שלה מנו 11 אלף שקלים. היא הגיעה אליי כדי להבין למה? הראתי לה שעסק זה כמו פאזל ואם חסר חלק אחד אבל החלק הזה הוא הראש בגוף אז לא יראו מה התמונה. בסופו של דבר מה שקרה זה שהיא עשתה המון המון דברים נכון אבל כנראה העתיקה מכל מיני מקומות אבל לא לקחה מישהו שילווה אותה בצורה מסודרת ופשוט הראתי לה כמה חלקים היו חסרים לה בפאזל ולמה מעולם לא תצליח ככה לעשות כסף.
הדרך שבה הדגמתי לה הייתה מאוד פשוטה, הסברתי לה שהיא הייתה הולכת לדוג עם החכה הכי טובה בעולם במקום שיש בו מלא דגים אבל לא מביאה את הפיתיון, אז היא לא הייתה דגה שום דג.לדוגמה היא לא בנתה שום רשימת תפוצה, היא הייתה מעלה כתבות יפייפיות לעמוד שלה ומשקיעה בהם אבל לא הייתה ממירה אותם לשום מקום ופייסבוק נותן לנו חשיפה של עד 16% מאוהדי העמוד וגם זה לא ממש עוזר. שורה תחתונה, היא עשתה הרבה דברים יפים אבל לא עד הסוף מחוסר ידע זה מזה שאף אחד לא ליווה אותה בצורה מקצוענית ומהרצון לנסות לעשות לבד.
התחלנו את התהליך ואני יכול להגיד לכם שהבחורה הזאת פשוט תעוף קדימה כי מה שקורה כשיש מישהו שכבר הכל כמעט מוכן ומה שנשאר עכשיו זה כמה חלקים ממש קטנים של הפאזל כדי לחבר את כל הדבר הזה יחד, היא תעשה כסף והיא תעשה כסף בעירמות!

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות