User-agent: GPTBot Disallow: /

מה הסיבה האמיתית שהלקוח הגיע אליכם? / אלעד הדר

היום הגיע אליי לקוח שהסיפור שלו נגע לי ללב.
תוך כדי הפגישה שלנו הוא סיפר לי שהוא נפגש עם לא מעט יועצים ובסופו של דבר לא סגר עם אף אחד מהם והסיבה לכך היא כיוון שאני היחיד שבאמת התעניינתי בו.
היה לי אכפת ממנו מספיק כדי להבין מה הסיבה האמיתית שהוא מחפש כרגע יועץ, הוא התרגש מאוד ואמר "אלעד אתה הראשון שאני מספר לו כל השאר פשוט רצו את הכסף שלי ולא בדקו בכלל למה אני רוצה יעוץ עסקי מלאים בסיסמאות של 'אני אעזור לך למכור' 'אני אעזור לך לקבל'" ואומר "אלעד זה באמת לא הבעיה שלי אז הם אמרו לי 'בוא נביא לך כוח אדם', אתה היחיד שהתעניין מספיק בשביל שאני אגיד לך את האמת. אני חולה פרקינסון וכרגע רק מתגבר"
תבינו, לא מדובר בבן אדם מאוד מבוגר גיל 50-60 גג והוא אומר "הפרקינסון שלי רק מתגבר אני כרגע לוקח כדורים ואתה לא רואה את זה אבל אני לא יודע מתי זה הולך להחמיר ואני צריך עזרה בשביל לראות איך אפשר לקחת ממני את העסק שזה עדיין ממשיך להיות העסק שלי ושאני יעבוד עם הראש ולא אפסיק לעבוד בשטח".
באותו הרגע הבנתי שאני יכול לעזור לו והחלטתי שאני לוקח עליו אחריות והתחלנו ממש ללוות אותו בתהליך. הדבר הזה ריגש אותי מאוד כי זו הזדמנות ממש להציל חיים. רוב היועצים שהוא פגש לא באמת ניסו לעזור לו הם ניסו למכור לו ולו זה לא עבד.
בפעם הבאה שאתם יושבים עם בן אדם, במקום לחשוב באיזה כיס נמצא הארנק שלו, תתעניינו מספיק בבנאדם ותראו מה יגרום לו לקחת את השירות שלכם ולמה הוא באמת זקוק. יש הבדל מאוד גדול בין לדחוף לבין להבין למה הוא צריך את זה. אז, ורק אז, הבן אדם יהיה מוכן לשלם לכם מרצונו ובכלל לא תצטרכו לדחוף.
אני מאחל לכם שאתם תתרגשו כמו שאני מתרגש אפילו שאני עושה את זה 19 שנה וכשיש לי הזדמנות לעזור לבן אדם במצב כזה אני אעשה זה ישר.

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות