User-agent: GPTBot Disallow: /

יש השפעה מאוד גדולה לאיך שאתם מתקשרים עם הסביבה

"איזה קשה זה, זה פשוט בלתי אפשרי, לא נראה לי שאפשר לעשות את זה…"
כל המשפטים האלה ללא יוצא מן הכלל חוסמים פתח לפתרון.

מאוד יפה מה שאתה מסביר

אתמול הייתי בסדנה ומישהי התחילה ואמרה "תשמע, זה מאוד יפה מה שאתה מסביר אבל בתחום שלי זה הרבה יותר מסובך" אמרתי לה שברגע שהיא אומרת שזה מסובך היא תנסה להצדיק את זה ולא תמצא לעולם פתרון.

הצעתי לה להתחיל מהתחלה ולהסביר לי מה היא רוצה לדעת – וברגע שהיא הסבירה לי מה היא רוצה לדעת – הקהל התחיל לעזור לה למצוא פתרונות.

ברגע שבן אדם אומר שדבר כלשהו הוא קשה או בלתי אפשרי – הוא חוסם את עצמו ממציאת הפתרון, והוא לא רוצה למצוא פתרון, כי אם הוא ימצא הוא יאמין שהוא טעה – כי הוא אמר שזה בלתי אפשרי ובסוף זה כן אפשרי – זה לא הגיוני.

אל תגידו אי אפשר

אף פעם אל תגידו על משהו שהוא בלתי אפשרי – תגידו שאין לכם מספיק ידע וכלים כדי לפתור את הבעיה, חסרים לכם רעיונות טובים – תחשבו שברגע שאתם אומרים שזה בלתי אפשרי – אפילו מבחינת הסביבה שלכם חסמתם אותם בכלל מלנסות ולעזור לכם. לעומת זאת אם תגידו שחסרים לכם רעיונות טובים – כל אחד ירצה להיות זה שנותן את הרעיון הטוב. יש השפעה מאוד מאוד גדולה לאיך שאתם מדברים ואיך אתם מתקשרים עם הסביבה שלכם,
השתמשו בזה לטובה, לא לרעה!

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות