אחד המרכיבים העיקרים בהצלחת עסק הוא תפוקת העובדים. על כל עובד יש החובה לספק פרודטיביות מסויימת ותפוקה נמדדת. צריך שיהיה משהו שהוא יודע שזה הדבר שעליו לספק בכל יום. גם אם מדובר במזכירה, תפקיה לספק שקט במשרד ולגרום שהכל התנהל כמה שיותר חלק והלו"ז לא יפגע. אנשי שיווק תפקידם להביא לקוחות חדשים לחברה , אנשי המכירות תפקידם לסגור אותן לשירות ואנשי השירות תפקידם לספק אותו בצורה טובה ביותר. גם בעל העסק עצמו, חייה לספק תפוקה מסויימת בהתאם לתפקידים שלו בארגון.
גם המכסה של כל עובד היא חושבה מאוד כי היא מהווה מטרה לכל יום. כמה בדיוק עליו לייצר ביום. אם בעל העסק לא יגדיר בדיוק את המכסה לעובדים שלו, הם יעבדו בלי לדעת מה מצפה מהם וכך לעולם הם לא יעמדו בתפוקה שלהם. על ראש הארגון לומר בדיוק מה הוא מצפה מכל עובד בכל יום נתון ולעקוב אחרי זה. בצורה זו, כל האנשים יודעים בדיוק לאיזה כיוון עליהם לשאוף.
בעל עסק יכול לדעת מה הוא מקבל בתמורה למשכורת שהוא משלם. אם יסמן מספר מטרה, כלומר, מה התפוקה שעל העובדים להשיג בכל יום, הוא יוכל לדעת מי פרוקדטיבי יותר, מי פחות, מי עולה עולה לעסק שלו יותר ומי מצדיק את המשכורת אותה הוא מקבל. מעקב אחרי תפוקה יועיל גם לעובדים. הם יידעו בכל רגע נתון מה מצופה מהם, איפה הם עומדים ביחס למה שמצופה ומה עליהם לעשות כדי להגיע למספר היעד. איש שיווק למשל שיודע שעליו לקבוע 4 פגישות ביום לדוגמא, יידע מה עליו לעשות כאשר אינו מגיע ליעד, או להיפך. יוכל להצדיק העלאה במשכורת שלו אם יראה כי באופן סיסטמתי הוא עובר את התפוקה אותה מצפים ממנו.