תהיו נאמנים למה שאתם מבטיחים  – העצמה אישית

תמיד תהיו נאמנים. עמדו במילה שלכם לכל בן אדם, וזה לא משנה אם הוא לקוח משלם או לא משלם. אני שולח מדי יום שיעורים יומיים וזה מגיע הרבה פעמים. גם בוואטסאפ. זה גם עולה ביוטיוב או בפייסבוק, ועולה לה אפליקציה. אבל היום ווטסאפ הנחמדים החליטו לעשות עדכון ולא לעדכן אותנו כך חזק שהם מה שנקרא שולטים בעולם התקשורת ובזכות העדכון שלהם, או בגלל העדכון שלהם. המנויים שלי לא יכלו לקבל את השיעור היומי. למעשה, תוכנה ששולחת פשוט. הפסיקה לעבוד שעות ועוד שעות ועוד שעות משבע בבוקר עכשיו השעה שלוש ארבעים ושתיים אנחנו עובדים על לנסות להתגבר על הבעיה מצאנו בסוף איזה דרך לשלוח אבל במקום לשלוח את זה בכמות ואנחנו הרי שולחים להרבה מאוד אנשים זה פשוט שלח, הודעה הודעה אז הייתה לי אפשרות. לא לשלוח היום הודעה ולוותר הייתה לי אפשרות להגיד יום שישי יש מסיבה בגן של הילדה שלי שהלכתי אליה מסיבת סיום ולהגיד היום לא נשלח לא קרה כלום ואם ישאלו למה אז אני אגיד להם שגם ווטסאפ אשמים. נכון, זה קל שיש את מי להאשים. זה הרבה פעמים גם נשמע הגיוני. האם זה פותר את הבעיה? ממש לא, ומאוד חשוב לי לעמוד במה שאני מבטיח. אז קודם כל הצלחנו בסוף למצוא איזה פתרון, אבל זה היה משלוח מאוד מאוד איטי, כמעט ברמת הידני. זה בטח לא היה פרקטי, ולכן ממש לפני שיצאתי והרמתי ידיים מה שאני אף פעם לא עושה פשוט, לקחתי את כל רשימת השמות ושלחתי למי שנשאר ועדיין לא קיבל בוואטסאפ. סליחה בsms. כל מי שלא קיבל בוואטסאפ קיבל את זה ממני בsms כי אני תמיד אעמוד במה שאני מבטיח. גם אם התקלה היא באשמת מישהו אחר, ואני רוצה שתעשו את זה לעולם העסקי שלכם. כשאתם מבטיחים משהו זה לא משנה אם התקלה נגרמה בגלל ספק נגיד, שאתם חברת רהיטים והמוביל שהוא בכלל קבלן חיצוני עשה לכם בעיות. וואי, איזה שמש מסונוורת יש לכם. אל תדאגו. עוד רגע אני פונה. אז נגיד שהקבלן עשה בעיה, אז מה אני אגיד? סליחה, זה לא אני, זה הקבלן. אני אפתח אותו. אני אחליף אותו את הלקוח. זה בכלל לא משנה איזה בערך כמו במסעדה להגיד זה לא אני. זה המלצר, זה לא אני, זה הטבח, זה לא אני, זה הספק עגבניות. את הלקוחות זה בכלל בכלל לא מעניין מה שאתם צריכים לדעת זה שאתם תמיד לוקחים אחריות של מאה אחוז האמת של יותר ממאה אחוז ולקחת אחריות, של מאה אחוז על כל צד בעסקה כל צד צריך לקחת מאה אחוז וזה לא משנה מי עשה את הבעיה כי החוכמה זה מי פותר את הבעיה ואם אתם תהיו כאלה שאפשר לסמוך עליהם ולסמוך עליהם זה מישהו שאנחנו יודעים שאפילו שזו לא הייתה הבעיה שלו הוא יכול לחמוק מזה בהסבר מאוד טוב הוא לקח אחריות אז זה אחד שאנחנו לסמוך עליו בכל דבר אז חברים מה שאתם צריכים לדעת זה לקחת תמיד אחריות על הבעיות, תמיד, לספק את מה שאתם מבטיחים אף פעם, לא לתרץ תירוצים ולהסביר שזה לא באחריות שלכם או לא באשמתם להגיד משהו. זה לא באשמת אי או זה לא אני זו הסרת אחריות, ואז יהיו לכם אנשים שישמחו עליכם תמיד באיזשהו במים, ואם באמת יקרה תקלה שלא תוכלו לטפל בה ישמחו עליכם שתיקנו אותה, אז לא יכול להיות אנשים ששווים את המילה שלכם .

תמונה של אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

תהיו נאמנים למה שאתם מבטיחים  - העצמה אישית
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות