למכור את אותו מוצר בפי שמונה ממה שמכרתם  – שיווק 

האם הגיוני לכם שאפשר למכור בדיוק את אותו מוצר במחיר שהוא פי שמונה גבוה יותר אז האמת שהסיפור הגיוני לחלוטין, והוא מבוסס על סיפור אמיתי של לקוחות שלנו. אז שני בנים של חקלאי שהיה עובד במשך שנים בגידול תותים, ראו שאין דרך להתפרנס, ושעה כל הזמן נמצא במצוקה תזרימית ובמלחמה הם היו מוכרים קופסת תותים בשלושה שקלים לספקים. שמפיצים את זה אחר כך לרשתות המזון, עד שפשוט נמאס להם. הם אמרו, הסחורה שלנו מספיק טובה כדי שנוכל למכור אותה לבד. אני לא רוצה לעבוד דרך מפיצים, הם פשוט לקחו את אותם קופסאות תותים. הלכו למרכז מסחרי, הקימו דוכן און קטן, עמדו ומכרו כל קופסת תותים בעשרים וחמישה שקלים קצת, מעל p. שמונה לכל קופסת תותים. צריך להבין שהם לא שינו שום דבר לא בקופסה ולא בתותים הם שינו דבר אחד, הם שינו את המיקום שלהם, מה שאומר שלפעמים הסיבה שאתם לא מקבלים את המחיר שאתם רוצים זה כי אתם לא נמצאים במקום הנכון. אתם לא נמצאים וחושפים את עצמכם לקהל הנכון, ולמעשה מה שאתם עושים זה אתם סה"כ מוכרים למי שבא במחיר הזול ביותר, ואז הכוח הוא אצלו כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשנות את המיקום שבו אתם נמצאים, ואז אתם תראו שאתם יכולים

להגיע לקהל. אחר לחלוטין בתמחור או אחר לחלוטין. אז השוני הוא לא היה במוצר. הוא סך הכל היה במיקום ובו ניתן דוגמא נוספת. אם אנחנו רוצים למכור לצורך העניין נגיד שאני רוצה למכור יעוץ עסקי ואם אני מוכר את זה דרך מעוף כי הלקוחות מגיעים דרך מעוף וזה אנשים שמעריכים שירות של יועצי מעוף, הם יהיו מוכנים לשלם את הסכום של מעוף, אבל אם אני נמצא במקום אחר לחלוטין ואני יודע להגיע ללקוחות שלי בכוחות עצמי לצורך העניין באמצעות הסרטונים והערך שאני נותן ואנשים מכירים ומעריכים את מה אני עושה אם יהיו מוכנים לשלם מחיר אחר לחלוטין. לכן, כל מה שאתם צריכים לעשות שני קל אני רואה שאתה ממש רוצה להיות שותף פעיל בסרטון, אבל זה מפריע. לכן, אם אתם רוצים להגיע למקומות אחרים ותמחור עם אחרים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשנות את המיקום ולחשוב איפה הלקוחות הסופיים שלכם. יכולים להיות בסיפור הזה. הם הבינו שהלקוחות תוספים שלהם פשוט נמצאים בכל מרכז קניות, אז הם הלכו, הקימו דוכן שמו את הסחורה שלהם ופשוט בחרו את זה ללקוח הסופי. אני לא אומר שזה קסם ולא אומר שזה קל, אבל שוו ותחשבו רגע, איפה הקהל שלכם? נמצא ואיך אתם יכולים לשנות את הדרך שאתם יכולים להגיע אליו? יכול להיות שאולי לא תמכרו בפי שמונה אבל בטוח תמכרו הרבה יותר והרבה יותר בקלות

תמונה של אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

שיווק נכון ומצליח
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות