עסק בלי משפך שיווקי זה עסק מבוזבז
עולם העסקים היום מלא בתחרות ובצרכנים מתוחכמים ! כדי להצליח עלינו לבנות משפך שיווקי נכון וזורם בעסק.
משפך נוצר מההבנה שפעולת רכישה של לקוח פוטנציאלי היא אינה אקט ספונטני, ברוב המקרים היא כזו שמגיעה לאחר שהלקוח עובר תהליך. ככל שהמשפך השיווקי שלכם יעניק לצרכן ערך מוסף, ויבנה איתו מערכת יחסים של אמון, הסיכוי שהקהל יעבור תהליך ויוזרם בסופו של דבר לחלק הממיר במשפך – כלומר יבצע עסקה – יגבר.
איך עובד משפח שיווקי?
המשפך עצמו מתכנן את המסלול שיהפוך ליד ללקוח ולאחר מכן ישמר את נאמנותו. במשפך "קלאסי" יהיו שירותי מבוא חינם, שירותים בסיסיים (בעלות נמוכה) ושירותים עיקריים (יקרים או ארוכי טווח).
לדוגמא מאמני כושר צריכים לפרסם תחילה אימון ניסיון, טיפים בנושא תזונה או תרגילים מומלצים שניתן לבצע בבית. דרך מוצרים אלה הלקוח מקבל ערך, מתחבר אל המאמן וצורך אותם בתדירות גבוהה , משם הוא ממשיך במסלול למוצר בסיסי – אימון בודד בעלות , ממשיך להתחבר ולהאמין במאמן ובשירות שלו ולאחר מכן רוכש חבילת אימונים שזה המוצר העיקרי.