במקום לספר מה יש לכם, תספרו מה אין אצלכם שיש אצל המתחרים!

יש הרבה מאוד מה ללמוד מג׳יימס דייסון

והיום שיעור בפרסום ובשיווק.

את השם דייסון מי שלא יודע, מכירים כל בית בישראל כשואב אבק של דייסון.

אז כשדייסון התחיל למכור את שואב האבק שלו, מלא אנשים המליצו לו לספר על כוח היניקה,
על החוזק של השואב אבק, על זה שהוא עשוי מחומרים שהם מעורבבים עם קרבון, על זה שיש לו
שואב אבק ציקלוני, על הטכנולוגיה הייחודית וכו׳.

אבל כשהוא הגיע למצב של מכירות דרך קטלוגים, אין הרבה מקום לטקסט.
היה לו מקום קטן לשים כמה מילים ליד השואב שלו, במקום לספר על כל התכונות המדהימות והעוצמה והוואטים…

מי שבגילי פחות או יותר זוכר שפעם היו מפרסמים כמה וואטים יש לכל שואב אבק, ואולי אפילו עד היום.

מה שדייסון כתב ליד השואב אבק שלו זה "ללא שקית".
כל מה שהוא עושה זה פשוט תקף את עקב אכילס של כל שאר שואבי האבק שהשקית שלהם הייתה מתמלאת ולאט לאט
קו השאיבה שלהם היה יורד ולא רק זה, היית צריך כל הזמן לרכוש שקיות, וזה אחד הדברים המעצבנים והמטרידים ביותר.

אז במקום לספר כמה דברים יש לו, הוא פשוט אמר דבר אחד שאין לו. גאוני.

הרבה חברות משתמשות בדבר הזה, ואתם למעשה יכולים לחשוב מה מייחד אתכם שאין אצלכם ושקיים אצל כל המתחרים.

לא מזמן אחד מתחליפי החלב לתינוקות (אני בעד אני בעד הנקה אבל זה כבר נושא אחר)
פירסם שאצלו אין שמן דקלים. אני אף פעם לא ידעתי שיש בתחליפי חלב לתינוקות שמן דקלים. אבל תודו שזה עושה פרסומת טובה.

האמת שהיו כמה אנשים שגם ניצלו את זה לרעה ופרסמו שמן חמניות ללא כולסטרול, מה שכמובן העלה את מכירת שמן החמניות.
רק אז גילו שבאף שמן אין בעצם כולסטרול.
אבל ברגע שאתה אומר למישהו שאין בזה משהו שזה גורם לו לרצות יותר.

בכלל שתדעו ש 80% מהאנשים מגיבים לדברים שהם החמרה או מסוכנים הרבה יותר טוב מאשר ליתרונות ולדברים טובים.

מה שאני רוצה שתציינו משהו שאין אצלכם ויש אצל האחרים. אתן לכם דוגמה מאצלנו, בסאקסס החלטתי שאין יותר התחייבות לזמן.

זאת אומרת בן אדם לא מחוייב לשנה כמו שבדרך כלל נהוג, אלא יש הגדרה מאוד ברורה עם לקוח רוצה לצאת איך הוא יוצא,
אנחנו לא מכריחים אף אחד להישאר לתקופה ארוכה.

מה שחברות ייעוץ אחרות שלא כל-כך בטוחות בתוצאות שלהם מנסות להכריח לקוחות להשאר הרבה זמן הרי רוב
ההשקעה היא בהתחלה.

ברגע שאני מפרסם את זה ואומר "אצלנו אין התחייבות בכל חודש לקוח יכול להודיע על העזיבה", למעשה באותו רגע אני מייצר עליה מאוד מאוד חדה אצלנו לעומת כל המתחרים כי זה מראה כמה אני בטוח במוצר שלי בלי להסביר יותר מידי.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחשוב מחוץ לקופסה, לחשוב שיווק, לחיות את זה ולעקוב אחרי השיעור היומי שלי.

אנחנו ניפגש במאמר הבא.

 

שלכם,
אלעד הדר

 

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות