User-agent: GPTBot Disallow: /

גרי וינרצאק, טוני רובינס וגרנט קרדון עושים את זה

איכות לפני כמות או כמות לפני איכות?

בואו נדבר רגע על הקידום של העסק שלכם ועל טעות שאני רואה שאנשים שממש משתדלים, ממש מתאמצים,
וממש משקיעים עושים בפרסום שלהם.

לאחרונה נתקלתי לא מעט באנשים מוכשרים שעושים נכון ומשקיעים ביצירת תוכן, משקיעים גם כסף ביצירת התוכן,
אבל הם עושים טעות אחת, הם שמים את האיכות לפני הכמות.

ומאיפה מגיעה הבעיה הזאת?
כי מאחר ונתקלתי פה כבר בכמה כאלה, אז חקרתי טיפה את הנושא. מה שקורה זה שאם מסתכלים על אנשים
כמו טוני רובינס, גרנד קרדון, גרי וינר צ'ק, ושמות מאוד גדולים בעולם של מפגיזים בתוכן ברשתות החברתיות.

לאנשים האלה יש צי של אנשים שעובדים סביבם, עורכים במשרה מלאה.
צלמי וידאו שמתחקים אחריהם והולכים איתם לכל מקום. זה אנשים שעושים מיליונים ועשרות מיליונים
בכל חודש ולכן איכות החומרים שלהם היא מאוד מאוד גבוהה. אבל פה איפה הטעות? שהם לא התחילו ככה,
הם הגיעו לזה כי הם יצרו המון המון תוכן, לא ברמה מאוד מאוד גבוהה, וכשהם יכלו להרשות לעצמם הם
לקחו את התוכן האיכותי שהם עושים ופשוט הוסיפו לו גם איכות.

המסר שלי אליכם הוא שאתם מפריזים מדי באיכות ואתם חושבים שאיכות תבוא לפני כמות. זאת אומרת,
נתקלתי בבחור זה ייתן לכם דוגמא הכי פשוטה, שאם הוא מעלה שני סרטונים איכותיים ממש ערוכים עם עורך וידאו,
גרפיקה, צבעים, עם כל מיני אפקטים, זה יהיה הרבה יותר טוב מאשר אם הוא היה מעלה סרטון יומי.
לא משנה בים, באוטו שלו ,במשרד שלו, הולך בדרך וחושב או כל דבר אחר.

והאמת היא שאם הוא היה רוצה באמת לצבור קהל, לצבור נפח, להפוך להיות אוטוריטה בתחום שלו ומוביל,
יותר חשוב איכות התוכן שלו והכמות שהוא מעלה מבחינת האיכות של המסר שלו ולא מבחינת הנראות.

ופה הטעות במשקלים עם אנשים שמים את המשקל על איך הסרטון נראה וכמה הוא יפה, וכמה הטאמבנייל
זה התמונה המקדימה שלא נראית יפה, ואני לא יעלה בלי זה.
ואמרתי לו תגיד, יש מצב שאולי אתה קצת פרפקציוניס
ט אז הוא אומר לא אבל אני מקצועי שזה מילה אחרת לאני פרפקציוניסט.

הוא פשוט עושה כל דבר לרמה של שלמות, ואז הוא מעלה מעט מאוד תכנים, אף על פי שיש לו
הרבה מאוד מה להגיד וכאן הטעות, חברים כמות תבוא לפני איכות זה לא אומר שהתוכן לא איכותי.
אתם חייבים לתת תוכן איכותי, אבל רק אחרי שאתם יודעים לספק הרבה בכמות, אז אתם צריכים להוסיף את האיכות.

זו הסיבה דרך אגב שאני עושה את הסרטונים היומיים מהאוטו ומהדרך. הרבה שאלו אותי,
אלעד למה אתה לא מוסיף כתוביות? למה אתה לא מוסיף את הלוגו שלך?
למה אתה לא מוסיף בסוף סרטון בואו תירשמו לשיעורים היומיים, יש מלא רעיונות אני אומר להם,
כולם נכונים וכולם צודקים.

האמת שכל אחד מהם היה מוסיף, אבל אתם יודעים במה הוא היה גורע? ביכולת שלי לקחת את הטלפון,
להפעיל את המצלמה, לעלות למעלה, להעלות את הסרטון ופשוט לשלוח לכם אותו. כל התהליך כולו,
כולל הצילום, לוקח לי ארבע עשרה דקות ביום כולל ההפצה.

לעומת זאת, אם הייתי צריך להוסיף כתוביות ולוגו ודרך אגב יש לי מיקרופון של רעות גורשטיין שאני יכול לחבר
ויהיה לי פה מיקרופון קטן ואתם תשמעו אותי הרבה יותר טוב ממה שאתם שומעים עכשיו.

הייתי יכול ללחוש לכם לעשות כל מיני אפקטים, אבל חברים זה היה פוגע ביכולת שלי להעלות בקלות תכנים
ולא הייתי מעלה בכמות שאני מעלה.

אז מה הייתם מעדיפים שאני יעלה לכם שני סרטונים מאוד מאוד יפים ומרהיבים, עם איכות ששומעים
רעשים ורואים איזה לוגו יפה, והייתם מעדיפים שזה יקרה פעמיים בשבוע, או שהייתם מעדיפים
שאני יעלה כל יום את התוכן שאני מעלה עד שאני מקווה שהוא איכותי בשבילכם.

אתם מוזמנים להגיב ולהגיד לי אם כן או לא.

אבל הייתי מעלה אותו כל יום, אז כמובן שאנשים מעדיפים לקבל כמות לפני איכות, ואחרי שיש לכם כמות
תגדילו את האיכות אין שום בעיה, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם שיהיה לכם צוות שמחכה כמו בפתחו
של פורמולה אחד שאני מביא את הסרטון, ומיד יש אחד שמתמלל, ואחד שמוסיף לוגו ואחד שמעלה.

אני יכול להרשות לעצמי וגם אני לא עושה את זה, אני לא חושב שזה שווה את המאמץ.
אתם מוזמנים לתקן את היחס שלכם ואם אתם רוצים להבין הרבה יותר טוב איך לעשות את זה,
בדיוק בשביל זה אנחנו מקיימים סדנה של  יום שלם שנקראת ״נוכחות על״.

סדנה שבה תלמדו איך להגיע למצב שרואים אתכם בכל מקום שומעים אותכם בכל מקום, ואתם שולטים
בכל פלטפורמה. איך פלטפורמה אחת מובילה לשנייה ומייצרים את אותו כדור שלג שרק גדל מפעם לפעם,
ומגיעים למצב כמוני, שלא רק שאני לא מפרסם בשקט באף פלטפורמה, אלא אני מקבל כסף גם בפייסבוק וגם מגוגל.

הסדנה נקראת Omnipresence נוכחות על, והיא תהיה ביום שלישי 31/05/22 ואני  ממליץ מאוד להירשם לסדנה, שתחסוך לכם המון כסף ובטוח, תקדם אתכם. שתפו חבר שסתם הוציא המון המון כספים או משקיעה בתכנים שלו במקום לייצר כמות גדולה ואנחנו נתראה במאמר הבא.

שלכם,
אלעד הדר

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

Mentor
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות