לשמור הכל במשפחה
אני שומר הכל במשפחה.
גם את הלידים וההפניות שלי אני שומר במשפחה.
כשפונה אליי חבר טוב כמו טל ואומר לי: "אלעד תמליץ לי בבקשה על רואה חשבון, אני יכול
להמליץ לו בשמחה על רואי חשבון שעובדים איתי.
אני מכיר אותם, מכיר את העבודה שלהם, מכיר את העומס שלהם וגם אני יכול לפקח שהוא מקבל שירות טוב.
כשטל פנה אליי אתמול, הפנתי מיד את הפנייה שלו לשני רואי החשבון שאני עובד איתם כרגע.
לסגור ראשון לפני כולם
בעקבות ההפנייה קרה משהו מדהים שאני חייב לשתף אתכם.
בעצם ברגע שהפנתי אותו שניהם כתבו לי: "תודה רבה אני אפנה אליו".
כעבור שעתיים קיבלתי מאחד מהם שכתב לי: "תקשיב, אני לא יודע מה קרה לאנשים בימינו…
התקשרתי אליו שעה אחרי ששלחת לי את ההודעה וכבר מישהו אחר הספיק לסגור איתו".
מה שהוא לא יודע זה שחצי שעה קודם לכן קיבלתי הודעה מהרואה חשבון השני.
הוא כתב לי: "תודה דיברתי איתו כבר סגרנו ואנחנו מתחילים".
מי שממצמץ – מפספס
כן חברים, עד כדי כך זה מהיר היום.
אני נתתי הזדמנות שווה לשניהם, לשניהם שלחתי את אותו ליד באותו רגע.
נכון, אפשר להגיד הוא היה בפגישה / באמצע מסמך או עבר על מאזן בוחן.
אבל חברים מהירות חלקיקים היא שקובעת את ההבדל, אין מה לעשות זה העולם שבו אנחנו חיים.
דרך אגב, גם לו שלחתי את שמות אנשי של שניהם אבל הוא חיכה שהם התקשרו אליו.
ברגע שהוא דיבר עם הרואה חשבון הראשון הוא התרשם וסגר במקום מבלי להתמהמה.
לידים זה הפרנסה שלנו. להיות ראשונים לפני כולם.
מי שמהיר יותר ואפילו בחצי, שעה זוכה בלקוח.
אצל רואה חשבון לרוב מדובר בלקוח של שנים או לכל החיים.
יש כאן מוסר השכל מאוד מאוד מעניין וחשוב שתיישמו אותו בכל תחום תחום.
המהירות שאתם חוזרים ללידים, המהירות שאתם חוזרים לפניות היא זאת שתגדיל את סיכויי
הסגירה שלכם פי כמה וכמה אז אל תתמהמהו!
מתנצל חברים, אני חייב לסיים את המאמר כאן מכיוון שאני הולך לחזור עכשיו לליד שבדיוק קיבלתי.
שיהיה לנו יום נפלא, נטול דאגות ומלא פניות!
אני מזמין אתכם להצטרף לשיעור היומי ללא עלות
ניפגש במאמר הבא.
שלכם,
אלעד הדר