אוצר שיווקי 


דמיינו שהייתם חופרים בחצר האחורית שלכם ופתאום הייתם נתקלים בתיבת אוצר תיבת אוצר כזו, שמסתבר שסבתא שלכם כב רשם ושייכת לכם הכף. פעם לא חשבתם לחפור בחצר ולחפש אותה כי לא ידעתם על קיומה. שמעתם שהיה איזה אוצר, אבל לא היה לכם מושג איפה הוא ולכן ויתרתם עליו זה בדיוק מה שקרה לאחד מהלקוחות שלנו בשבוע שעבר היועצת שלו שאומנה בכך שאנחנו יודעים שרוב ההכנסות תמיד יגיעו ללקוחות קיימים, ולקוחות עבר או מילים שלא טופלו כהלכה בעבר במקום ללכת ולהשקיע עוד ועוד בפרסום מה שתשעים אחוזים מהעסקים שאני פוגש עושים איום נב, ללכת ולרחרח בעסק ולחפש בכל מקום.

איפה יכול להיות אותו מטמון, שאותו בעל עסק שכחת רק מה לצערי הרב, לא משנה כמה אני מסביר שצריך להשתמש באיזו שהיא תוכנת crm כשהיא שאלה אותם. איפה השנים האחרונות, כל הלידים שצברתם התשובה הייתה מעולם לא שמרנו את הלידים היינו פשוט מקבלים שיחות טלפון. עונים, רוצים לא רוצים? הבנאדם היה חוזר אלינו, הוא לא חוזר אלינו ופשוט היינו סוגרים את השיחה, לא היינו רושמים את זה באף מקום. על פניו, באותו רגע זה היה נשמע אבוד וזה בהחלט שטות גמורה לעשות דבר כזה, שהרי אנחנו יודעים שכבר שילמנו על הלידים בזה שהלקוח לא קנה היום לא אומר שהוא לא יקנה מחר או שנה הבאה. ולכן היועצת שלנו הוא מנע לעשות את הדבר הבא הצחקתה אחרי. מאיפה הגיעו הלידים לפעמים הלידים עוברים דרך איזשהו דוא"ל או דרך תוכנה אחרת, ובמקרה הזה התוכנה האחרת היתה לו דואר אלקטרוני.

אלה מרכזיית שיחות כזו, שכנראה יש גם לחם ויש בכל עסק הרי היום בינינו, מכבר מנהל את השיחות שלו מטלפון רגיל של בזק. השיחות היו מגיעות אליהן לטלפון נייד דרך מרכזייה היה מספר כזה כללי של העסק וזה היה עובר. מה שעשינו זה פנינו לחברה. שמספקת את המרכזיה. היא הצטיירה להגיד לנו מה שנקרא, התנצלה ואמרה שהם לא שומרים אקסל עם כאלה ואין להם crm והם לא מתעדים את זה בשום צורה. אז פשוט מה שנקרא גיוונו את השאלה ששאלנו את זה בצורה אחרת, אמרנו אם הייתי רוצה להוציא רק את הפירוט שיחות, האם אפשר ללכת אחורה? כן, בוודאי, אבל זה קובץ פי די אף.

אין דרך לייצא את זה לאקסל. בכל פעם שפנה אותו לקוח וביקש את הנתונים הוא אנחנו לא שומרים את זה. אבל לייצא את זה, ל pdf, זה משהו שהם לא חשבו. אבל רגע. אף זרק דף נייר, מה כבר אפשר לעשות עם אותו דף נייר? אז תתפלאו. אבל בתוך xl יש אפשרות לעשות ייבוא נתונים פי די אף.

יש גם אפליקציות שעושות את זה עבורכם. אותה יועצת לא ויתרה קיבלה את ה pdf שאהבה אותו לתוך אקסל. עבדה טיפה וסדרת טיפה את הטבלה עבור הלקוח וופלה. פתאום קיבלנו אלף חמש מאות לקוחות, שככה סתם הלכו להם.

מתוך אלף חמש מאות לקוחות פחות ממאה חמישים היו בפועל לקוחות מה שמותר לנו מעל אלף שלוש מאות אלף שלוש מאות חמישים לידים כשלים, שאשמע לעבוד איתם וגם מי אמר שאותם לקוחות, שבאמת רכשו שירות לא ירכשו אותו עוד פעם? אז במקום לבנות את העסק כל יום מחדש, כל מה שצריך לעשות זה לחפש את המטמון בעסק שלכם. והנה, ההחלטי בשבילכם לכו לחפש מחברת המרכזיות את דוח ה pdf, גם איתו אפשר לייצר פעולות שיווקיות. לקחנו וטענו את זה בתוכנה מיוחדת, ששולחת הודעות אישיות דרך ווטסאפ ללקוחות האלה. סיפרנו להם שהיינו בעבר אפילו אמרנו באיזה חודש ומתי.

לגבי איזה שירותים התעניינו, כי זה ידענו לפי המספר ולפי הקמפיין ובסופו של דבר יצרנו קמפיין יש מאין מאוד מאוד מוצלח בלי להוציא שקל אחד. לא חוכמה להוציא כסף חכמה להכניס כסף.

תמונה של אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

אוצר שיווקי 
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות