האם שיווק בדואר אלקטרוני מת – שיווק

שיווק בדואר אלקטרוני כבר לא עובד ככה, אומר, כל מי שלא משתמש בדואר אלקטרוני ,תשאלו את עצמכם, מתי בפעם האחרונה עשיתם שיווק בדואר אלקטרוני? אז היינו יכולים לתת לכם טיפ מהו המשפט החשוב ביותר לסיים כל שיווק בדואר אלקטרוני שאתם עושים 

אז ככה, קודם כל, בוא נפתח את זה, נכון היום שיווק בדואר אלקטרוני הוא לא נפוץ כמו שהיה פעם. 

יש דרכים מעולות לעשות שיווק, אבל דווקא בגלל שהוא קצת. והרבה לא משתמשים בו. אני קורא לזה. זה כמו כביש סודי, עם מעקף כזה שאין בו פקקים. אם אתם מסתכלים על איילון, כביש מאוד מהיר שנועד להכיל הרבה מכוניות בבוקר, הוא מאוד מאוד פקוק כי כולם משתמשים בו, אבל מי שמכיר את הכבישים הסודיים שפעם היו נוסעים לפני שהיה את האיילון, מגיע יותר מהר לעבודה. אז בואו נבין מהם אותם שני משפטים שאנחנו צריכים להשתמש בהם בכל פעם שאנחנו עושים שיווק בדואר אלקטרוני ומנסים למכור משהו או שולחים הצעה,

 אחד האם יש משהו ששכחתי לכלול?. ושתיים האם ההצעה עונה לכל מה שחיפשנו?

אלה שתי השאלות שאני מסיים בהם. 

נגיד ששלחתי הצעה ואני אומר, האם זה כל מה שחיפשנו? אם הוא עונה כן אפשר להתקדם לחוזה, ואני שואל שאלה נוספת, האם יש משהו ששכחתי לכלול כדי שהוא יכתוב לי? כן, ציפיתי שתיתן לי הצעה גם על זה ומה קורה אם אני ממשיך, מה קורה אם אני מפסיק, מה קורה אם אני צומח, מה קורה אם אני נופל, מה קורה אם אני טס ל חו"ל ,אתם אף פעם לא יכולים לדעת מה יש בראש של הלקוח? אז אחד האם יש משהו ששכחתי לרשום? ואז הבן אדם מוציא מעט תשומת הלב שלו את כל הבעיות, כי אם יש משהו שהוא לא סגור עליו, הוא לא יסגור אתכם. והאם זה כולל את כל מה שדיברנו? ככה? אתם גם יודעים בוודאות שמה שנקרא כל מה שרציתם לעשות נמצא באותו מייל ואז אפשר להתקדם להצעה. למעשה זו שאלת סגירה, בדיוק כמו ששואלים בפגישת מכירה.

חברים, שיווק בדואר אלקטרוני זה אחד הדברים שעזר לי לבנות את העסק שלי במשך שנים רבות השתמשתי בכלי הזה אינספור פעמים. רשימת התפוצה שלי, רשימה של שש ספרות שבניתי לאט לאט, מייל אחרי מייל אני משתמש בה עד היום והיא עוזרת לי להשלים את הנוכחות שלי בעסק, כי אם אתם באמת רוצים להשיג נוכחות, אתם צריכים להיות בכל הפלטפורמות!

תשתמשו בתוכנה שעושה דיוורים, שבודקת את פתיחות שעוקב אחרי קישורים שמייצרת תתי רשימות, שיש בה אוטומציות של מעבר מאחד לשני ועוד המון דברים שעוד לא קיימים ולא יודע אם יהיו קיימים בווצאפ באסמסים, או בטח בטח ברשתות חברתיות זה הנכס שלכם, זה כאילו קניתם את הבית במקום לשכור את הבית ולשלם כל הזמן על פרסומות בפייסבוק או בגוגל.

תמונה של אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

שיווק בדואר אלקטורני
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות