תנאי ביטול עסקה

תוכן עניינים

 

  1. אתר www.bizsuccess.co.il מתופעל ע"י חברת א.מ. טיגר בע"מ, ח.פ. 512947557 מרח' בר כוכבא 4 בני ברק.
  2. עסקאות באתר הינן "עסקאות מכר מרחוק" כהגדרתן בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות שהותקנו על פיו (להלן: "החוק"), ומכירת טובין באתר לצרכן הינן כהגדרתן בחוק.
  3. עסקת מכירת טובין פיזיים לצרכן באתר, ניתנת לביטול כחוק תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם ובלבד שלא נעשה בהן שימוש. עסקת מכירת שירותים לצרכן באתר ניתנת לביטול בתוך 14 ימים, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות 14 יום קודם למועד תחילת השירות.
  4. הודעה על ביטול תימסר בטלפון 03-5615200 או בדוא"ל-  cs@bizsuccess.co.il או בכתובת בר כוכבא 4 בני ברק. בהודעת הביטול יש לציין את שם הרוכש, תעודת זהות, פרטי ההזמנה ויצירת קשר עם הרוכש.
  5. במקרה של ביטול על ידי צרכן שלא עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע או כל הפרה אחרת של החוזה, החברה רשאית לגבות דמי ביטול, בשיעור של 5% ממחיר המוצר שנרכש או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
  6. רוכש מוצר שביטל את העסקה כדין, יישא בעלות דמי משלוח בגין הובלה. ככל שהדבר אפשרי, המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
  7. החזר התשלום עסקה שבוטלה כדין יבוצע בהקדם, ולא יאוחר מ-14 יום מיום קבלת הודעת ביטול.
  8. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
תמונה של אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות