User-agent: GPTBot Disallow: /

תוכי נשר התרברבות וגאווה – העצמה אישית

היום אנחנו הולכים לדבר על תוכי ונאשר. אז יום אחד, תוכי יפייפה, הסתובב לו באמזונס ופגש נשר. קירח שככה עבר באזור ומסתכל על הנשר ואומר לו, תגיד נשר, בחייאת, נשר איזה גובה אתה טס? אז הוא אומר לו לא יודע, לא, לא מאוד גבוה, אומר, תדע לך שאני התוקי שאף בו הכי גבוה בכל הג'ונגל מתערב איתך שאני טס הרבה יותר גבוה ממך. זה אומר לא באמת כמה אתה טס, אומר תשמע. אני עולה מעל כל צמרות העצים, אפילו יותר גבוה מזה. אומר לו תשמע, שיחקת אותה ניצחת, אומר לו, אל תדאג, יהיה זמן, אני אלמד אותך גם לעוף. למחרת בבוקר באה תוכי פורש את הנוצות שלו, עושה ככה עם המקור, עובר מרפרף את כולם. בעל הנשר אומר לו נשר הוא רוצה איזה שיעור טיסה ככה לפני ארוחת בוקר. אמר לו בכיף, זאת אומר לו בוא נעלה למעלה, תעשה מה שאני עושה, מתחילים לטוס ופתאום הנשר מתחיל לעלות יותר גבוה ויותר גבוה ויותר גבוה. והטורקי פתאום מסתכל ומתבלבל לחלוטין. הנשר נעלם לו והוא לא מצליח לראות אותו מרוב הגובה שהועלה. חוזר הנשר. למה אתה ואומר לו תוכי לא? לא הבנתי מה קרה פה? אתה אמרת שאתה טס לא גבוה במיוחד. אז הוא אומר לו כן, אתה יודע. קודם כל, זה הכל יחסי. חוץ מזה אני לא צריך להוכיח את עצמי, לא לך ולא לאף תוכי אחר. בג'ונגל. אני טס בשבילי. ואני יכול להגיד לכם שאני רואה אנשים. חיים את החיים שלהם לא בשבילם. קונים את השעון בשביל להרשים את החברים. קונים את המכונית בשביל להרשים את השכנים. מספרים סיפורים, מעלים סרטונים, ויותר חשוב להם, איך נראה האינסטגרם שלהם מאשר איך נראה הבית שלהם. הפכנו להיות עולם רברבן היא ומגעיל מגובה במותגים שכל המטרה שלו היא להשוויץ ולהראות לאחרים איך החיים שלהם גרועים לעומת שלכם. תרבות מזויפת שלא מובילה אותנו לשום מקום והאנשים העוצמתיים ביותר. המלך שלא צריכים לספר שום דבר ולהראות שום דבר, לא לקנות שעונים מזויפים כדי להרשים אנשים מזויפים, אלא אם הם ומה שחשוב להם זה ההצלחה שלהם ומקסימום לבני ביתם כי הם לא שם בשביל להרשים אף אחד, כי אנשים שמצליחים באמת עושים את זה בשקט. אבל אני רוצה להגיד לכם משהו אחד. בנוסף לזה, זה לא אומר שהם לא יכולים לספר על ההצלחות שלהם. יש כאלה שאומרים שמה שנקרא הברכה שורה. נסתר, בטח שמעתם את זה לא מעט פעמים, אז לא אמרתי להתרחב אבל זה ממש בסדר לספר כי מה שהרווחתם ביושר מותר לכם לספר, וזה בסדר. לעורר גם השראה באחרים. אם עשיתם את זה נכון, רק השאלה היא מה המטרה שלשמה אתם עושים את זה עם זה. רברבן אוט מזויפת אז תחסכו את זה מכולנו ולכו לעבוד קשה על החיים שלכם כדי שתצטרכו להציג דברים אמיתיים ולא רבנות עם השגת אמת. זה ביושרה ואתם גאים בזה, תחלקו את זה עם כולם. זכיתם בזה ביושר.

Picture of אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

ייעוץ עסקי חכם
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות