מה נכלל בתהליך ליווי ופיתוח מנהלים?

ייעוץ ארגוני מתמקד בשלושה פרמטרים מרכזיים להתנהלות נכונה ואפקטיבית של ארגון: 

המשאב האנושי, המבנה הארגוני והמשימה של הארגון.

 האתגר המרכזי של הארגון הינו ליצור סינרגיה בין שלושת הפרמטרים באופן שיביא להתנהלות יעילה לכל המועט, ולצמיחה, להתחדשות והתאמה לסביבה תחרותית משתנה תדיר, במצב בו הסביבה העסקית והארגונית מאפשרת זאת. אתגר זה טומן בחובו קושי רב עבור ארגונים רבים במשק, ומכאן עולה הצורך בייעוץ ארגוני, אובייקטיבי לארגון ובעל כלים מקצועיים המספקים מענה לצורך. ייעוץ ארגוני  מסייע לארגונים להביא תוצאות אופטימליות לאורך זמן על ידי הפעלה וניהול נכון של העובדים והמנהלים. התהליך  יסייע להפיכת הארגון לגמיש, בעל יכולת הסתגלות, יכולת התאוששות מהירה ויכולת התמודדות ומתן תגובה מהירה לשינויים שמכתיבה הסביבה העסקית המודרנית, עמידות וגמישות.

קורסי ניהול בכירים חיוניים לפיתוח עסק. הם מספקים את ההכשרה והידע הדרושים למנהלים בכירים ולדירקטורים עתידיים, ומאפשרים להם לקבל החלטות אסטרטגיות שיניעו את הארגון קדימה. על ידי שילוב של הכשרת מנהלים עם תכני קורסים עכשוויים ורלוונטיים, קורסים אלו מציידים את המנהיגים במיומנויות הדרושים להם כדי להצליח בנוף העסקי המשתנה של היום.

להיות דירקטור בחברה יכולה להיות משימה מכריעה. עם השינויים הטכנולוגיים והמשפטיים המתפתחים ללא הרף, חיוני לדירקטורים להישאר מעודכנים על מנת להבטיח את הצלחת החברה שלהם. קורס דירקטורים מספק את הפלטפורמה המושלמת למטרה זו באמצעות ציוד ראשי חברות בידע הדרוש לניהול מערכות ארגוניות וכלכליות בצורה יעילה, תוך עדכון העדכונים האחרונים.

מתן מענה דרך מגוון כלים

לאור מורכבות התהליך, מומחי התוכן בקבוצת  Success, בחרו לשלב מספר מתודולוגיות, תוך העמקת ההתמחות המקצועית בכל אחת מהן על מנת לספק מענה מיטבי ללקוח. יש להדגיש מתודולוגיות צמחו מתוך הבנת האתגרים בשוק, ובכלל זאת הצורך בהתאמה לסביבה משתנה וביצירת שינוי ארגוני, הצורך בחיזוק תחום שירות הלקוחות, שימת דגש על המשאב האנושי בארגון המהווה מנוע לפעילותו, וכל זאת תוך התחשבות יתרה בהנעת הארגון למצוינות במשימתו המרכזית.

התאמה לצרכי הלקוח

העובדה כי המגזר העסקי מאגד ספקטרום רחב של חברות מעולמות תוכן שונים העוסקות במגוון רחב של תחומי פעילות, מצריכה את התאמתו של כלי הייעוץ לצרכיו הספציפיים של הלקוח. הניסיון רב השנים של חברת  Success במגוון תחומי ייעוץ, ובפיתוח כלים מקצועיים למתן מענה לכל סוגיה בתחום הארגוני, מאפשר לה לתת את המענה המיטבי, המותאם לצרכי הלקוח, באופן המאפשר התמודדות מיטבית של הארגון עם כלל אתגריו.

פיתוח מנהלים

מבנה ארגוני

ייעוץ ארגוני מתחיל ביצירת אסטרטגיית משאבי אנוש מתיישרת עם האסטרטגיה העסקית של הארגון. בתכנון ארגוני אנו מביאים ללקוחותינו את ההאחרונים בתחום על מנת לקבוע את המבנה הארגוני, להגדיר תפקידים ותחומי אחריות עבור כל משרה, לתכנון מסלולי קריירה או לבצע ניתוח עיסוקים בארגון.

יכולות אנושיות

בשנים האחרונות פיתוח ההון האנושי הפך להיות מנוע צמיחה מרכזי עבור ארגונים רבים, אנחנו בSuccess  מסייעים בפיתוח יכולות האנשים בארגון לכדי יתרון תחרותי. ייעוץ ארגוני לעבר שיפור מיומנויות ניהול, ניהול צוות, קבלת החלטות, טיפוח יצירתיות, מצוינות וחדשנות ופיתוח יכולות הליבה של הארגון הן רק חלק מן הפעולות שננקטות על מנת למקסם את יכולות האנשים בארגונים.

תמונה של אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

מה נכלל בייעוץ בתהליכי שינוי ארגוני
הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות