User-agent: GPTBot Disallow: /

לחלוק את הידע שלכם

בייחוד אם אתם הורים או בעלי עסקים, הטיפ הזה נכתב עבורכם. למעשה הטיפ מדבר על לחלוק, לחלוק את הידע שלכם, ולחלוק את ההיסטוריה שלכם ולמעשה כמו שלארגון יש היסטוריה גם לבן אדם יש היסטוריה, אני יכול להגיד לכם שבערך בגיל 3, הבן שלי אמר לי אולי במקום לספר לי את האריה שאהב תות או ספר אחר, תספר לי סיפור מהילדות שלך? ולמעשה התחלתי כל ערב לספר לו סיפור מהילדות שלי, וכשכבר הבן השני שלי נולד הוא ביקש שאמשיך במסורת, וכך כבר 6 שנים, בכל ערב אני מספר סיפור מהילדות שלי, ואני כמעט מגיע למצב שאין לי סיפורים לספר, ואני ממש מתאמץ למצוא סיפור חדש בכל פעם.

ואיך זה בעצם קשור לעסקים?

בעסקים בדיוק כמו שהבן שלי למד להכיר אותי הרבה יותר טוב דרך הסיפורים שהיו לי בילדות, בעסקים צריך לדעת לחלוק את הידע הפנים ארגוני – יש הרבה מאוד צורות לעשות את זה, אתן לכם טיפ איך לעשות את זה: ב Success אנחנו עושים ישיבת צוות כל שבוע, ישיבת הצוות מתחילה ב 15-20 דקות שבהם אנחנו חולקים סיפורים חיובים שקורים לנו השבוע – כי אנחנו רוצים ליצור מוטיבציה ולא ירידה במורל. אז כולם חולקים את הסיפורים שלהם, וגם בוואטסאפ אנחנו משתפים אחד השני מידי פעם בהצלחות ודברים נפלאים שקרו השבוע. מעבר למוטיבציה ותחושה של קבוצה, זה נותן מאגר נתונים של ידע שאפשר להשתמש בו גם אח"כ – בין אם זה פעולות מוצלחות שעבדו ללקוחות או ארגז כלים לסיטואציות שיכולות לקרות בהמשך היום.

אז בדיוק כמו שלימדתי את הבן שלי קצת יותר עליי והוא יכול להשתמש בכלים ובתובנות שאני אספתי בחיי, מבלי להצטרך להיכנס לאותם קשיים ורק אז לגלות אותם בעצמם, כך גם בעסק שלכם תמצאו דרך לחלוק את הידע הפנים-ארגוני וכדי שכולם יוכלו ללמוד מהניסיון של כולם לא תאמינו כמה הדברים האלה יקרי ערך והולכים לאיבוד ברוב הפעמים.

אלעד הדר מנכ"ל Success

אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success
אלעד הדר - מנכ"ל חברת Success

אלעד הדר מנכ"ל חברת Success ייעוץ עסקי מתמחה בליווי וייעוץ עסקי ומחולקת למספר אגפים בתחומים שונים, להלן פירוט המחלקות השונות: ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי וייעוץ ארגוני. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לצור איתנו קשר.

הצטרפו עכשיו להצלחה

חברת Success ייעוץ עסקי המובילה בישראל והצוות המנצח שלנו דואגים למכירות, לשיווק, גיוס העובדים, הכשרה, פיננסים, ארגון, לידים וכל מה שצריך כדי להגדיל עסקים בצורה יוצאת דופן. 

די להיות היחיד שדואג לעסק שלך?

בחנו בחינם את העסק Online
באותו העניין
באים לפה הרבה?
השאירו פרטים עכשיו וקבלו פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות