אני רוצה לדבר איתכם על משהו שאני שם לב, וזה שהרבה בעלי העסקים נשענים על פלטפורמת שיווק אחת שנותנת להם, מה שנקרא, את הלידים והפניות שלהם.
שם הם משקיעים את רוב הזמן שלהם ועושים רק פעילות שיווקית בכיוון אחד.
נגיד ממש הולך לי טוב שיווק בפייסבוק, אז כל מה שאני עושה, זה רק שיווק בפייסבוק. אני נמצא שם כל הזמן ומקדם רק שם.
או אם הולך לי ממש טוב קידום ממומן בגוגל, אז אני נמצא בגוגל ומוציא את כל הכסף שלי שם, משקיע שם, בונה דפי נחיתה וכולי וכולי.
אתם צריכים למצוא לפחות שלוש פלטפורמות שונות או אמצעי שיווק שונים, שנותנים לכם זרם פניות קבוע.
תחשבו שמחר, לצורך הדוגמה, לא יהיה יותר פייסבוק או מחר, לצורך העניין, לא יהיה יותר אינסטגרם או סתם יעלו המחירים או ישתנו כללי הפרסום באיזשהו אופן?
מאוד מאוד מסוכן לנו.
אנחנו צריכים להשקיע ולהיות בכל הפלטפורמות בכל הרשתות החברתיות.
ואתם צריכים לעשות את המאמץ העילאי הזה להיות גם בפייסבוק וגם אינסטגרם, גם לינקדאין, גם ביוטיוב, גם לעשות שיווק באמצעות דואר אלקטרוני ועוד.
תנסו להיות בכל מקום. תתקשרו יותר. זה מה שאנחנו צריכים לעשות. לתקשר כמה שיותר ביותר מדיות.
כך תהיו מוכנים ליום שמשהו לא יעבוד יותר, מבינים?
זה הכל עניין של מה חם היום ועובד יותר.
היום, מבחינה אורגנית, תקבלו את התוצאות הטובות ביותר בלינקדאין שזו רשת חברתית עסקית.
כך זה היום. עד לא מזמן, זה היה אינסטגרם שנתן לך חשיפה אורגנית הכי טובה. עד שלאחרונה איסטגרם החלו לתת חשיפה טובה רק לאלו שמשלמים כסף.
אז היום להיות בלינקדאין זה הכי הכי שווה.
אנחנו יכולים להגיד על דואר אלקטרוני, התפוצה האורגנית ירדה מאוד ואחוזי הפתיחה הם משהו כמו שני אחוז או 3% בקירוב.
אנשים שמקבלים תוצאות מדהימות מגיעים ל10%.
אבל אתם צריכים להבין, שאתם צריכים למצוא כמה פלטפורמות וכמה אמצעי שיווק שיביאו לכם זרם פניות קבוע לעסק.
אסור, מסוכן מאוד, להישען על פלטפורמה אחת בלבד.