עוד טריק שיווקי שכל אחד יכול לעשות בעסק שלו. ברגע שלקוח קנה מכם תשלחו לו משוב ובקרת איכות בבקרת איכות, תגידי לו אנחנו ממש נשמח לשמוע את דעתכם ואם הוא מילה, משהו חיובי, תבקשו ממנו הפניות ללקוחות נוספים. זה מאוד פשוט ובדרך כלל אנשים מאוד אוהבים לפרגן. כל מה שצריך לעשות זה להשאיר מקום למילוי של שניים או שלושה לקוחות נוספים שהייתם רוצים לקבל מאותו בן אדם. ואם אתם ממש רוצים לקדם את זה אל תתביישו להציע הטבה לא להציע אחוזים הם לא שותפים שלכם, אלא להציע משהו לצורך העניין. על כל הפנייה נשמח לתגמל אותך בסכום מסוים בטיפול מסוים בצבירה של דקות. תנו משהו בעל ערך מיידי למימוש אחרת אנשים לא יפנו אליכם. אפשר לתת את הבונוס על עצם ההפניה על עצם הפגישה או על עצם הסגירה. זה כבר תלוי באסטרטגיה שתבחרו בעסק שלכם תתגלגלו ותקבלו הרבה יותר ישתמשו במשובים ובקרות איכות. אתם תראו שזו פעולה שיווקית מדהימה.
גיוס עובדים הוא אחד השלבים החשובים ביותר בניהול עסק. עובדים טובים הם עמוד התווך של כל ארגון מצליח, ותהליך גיוס