אחד העוקבים מחו ל, ביקש ממני עזרה, אומר לי ל תשמע אני לא מצליח לפצח את זה. אני מוציא עוד ועוד על פרסום וזה פשוט לא עובד לי מה אני יכול לעשות אמרתי לו תראה זה קצת דורש חקירה יותר מעמיקה מאשר טלפטיה אז בוא אולי נקבע פגישה ובאמת הוא רכש לעצמו איזה שהוא שובר לפגישה אחת איתי בפגישה התחלתי לנתח את מה שהוא ביקש לבדוק מאיפה מגיעים לו הלידים ומעלויות ומה יחסי ההמרה אבל העבודה שלי לאו דווקא במומחיות בדיגיטל אלא יותר להיות רופא מומחה ולהבין את שורש הבעיה. תוך כדי שיחה איתו עקבתי אחרי מסע הלקוח ומסע עלית. בדקתי כל שלב ושלב מה עלי דובר בדרך. מצאתי הרבה מאוד ליקויים עד שמה שנקרא פגשתי את המטמון הגדול ביותר. מה היה המטמון הזה? אמרתי. תגיד, למה אתה מבהיר את כל הלידים למסנג'ר שלך? אז הוא אומר שמע, זה מאוד נוח כי הם גם ככה פונים בפייסבוק, שם אני מתכתב איתם, אני שולח להם את התמונות, מסביר להם את העבודה, מראה להם מה אני יכול לעשות, שולח להם הצעת מחיר סוגר. אדם ומתקדם את הכסף אני כבר גובה במקום. אמרתי לו אוקיי, אז מה שאני מבקש? מעכשיו זה שבא מסנג'ר. אם אתה כבר מצטט איתם במסנג'ר אתה שר רק דבר אחד ותוציא מהם את הטלפון, תעבור לשיחה. אמר לי מה אלעד? נו באמת, מה אנחנו פעם, אנשים אוהבים להתכתב. אמרתי לו, נכון, אבל אם אתה באמת רוצה למכור יותר, כנראה שאתה צריך לעשות שינוי כי היכולת מכירה שלך, הטיפול שלך, היכולת שלך להבין מה הם רוצים מאוד מאוד קטנה בצאט. אתה לא שומע אתה בן אדם, אתה לא מבין את הרגש שהוא מפעיל כרגע, אם המחיר טוב לו או לא טוב לו, אתה לא יכול לברר עוד פרטים, אין לך שום שליטה בשיחה. כל מה שאתה עושה זה פשוט את העבודה. הכי עצלנית שיש לשלוח לו פרטים. האמת שהוא סיפר לי כמה ימים אחר כך שהוא קצת התבסס מהתשובה אומר, מה, בשביל זה? הלכתי ושילמתי על פגישת ייעוץ כל כך הרבה כסף וכן על גובה הרבה כסף, על הידע שלי. אבל הוא אמר, אם אלעד אמר כנראה הוא יודע, בוא נעשה את מה שהוא אמר באותו יום היתה לו שיחה. הייתה לו שיחה ראשונה ליד ראשון, ומה שהוא עושה זה הוא אמר בוא ננסה את מה שאלעד אמר תעביר לי את הטלפון. והוא התקשר ללקוח ודיבר איתו ובירר את הפרטים, ובאותו יום הוא סגר עסקה שהיא היתה הכי גדולה אי פעם בעסק שלו עסקה של שש ספרות? ניסיתי לתרגם את זה כי זה בדולרים שש ספרות שעד אז הוא היה סוגר עסקאות באלפי דולרים בודדים לדבר איתכם בשש ספרות אני יכול להגיד לכם שהוא היה בהלם ומאז הועבר רק לדבר בטלפון והוא הבין שאנשים לא אמורים לסגור אתכם במסנג'ר וגם אתם שאתם מנסים לקצר את ההליכים לשלוח את כל הפרטים ולזרז את העניינים ולטפל בלקוח חדש במסנג'ר או בוואטסאפ? לא משנה איפה. אז חברים, זה לא ממש עובד. זה עובד בשביל לתת פרטים. זה עובד כדי לתת שירות. זה עובד עם החברה או עם הבת הזוג. אבל כשאתם רוצים למכור אתם צריכים לדבר עם הבנאדם, לשמוע אותו, לראות אותו לפעמים, ואז תוכלו לטפל בו בצורה הרבה יותר טובה. נכון שהלקוחות יגידו לכם, זה בסדר, תכתוב לי הכל פה, אבל אם אתם באמת רוצים לשלוט בשיחה, אתם חייבים לדבר עם הבנאדם.
גיוס עובדים הוא אחד השלבים החשובים ביותר בניהול עסק. עובדים טובים הם עמוד התווך של כל ארגון מצליח, ותהליך גיוס